Antsa Rieppo
Well-known member
Elämä on kuin suklaarasia. Pandahan sieltä kuitenkin tulee aina.
Oi miten viisaita sanoja!Elämä on kuin suklaarasia. Saisi olla enemmän lakritsia.
Kohtahan siellä ovat RKP:n ehdokkaat. Siis parin minuutin päästä.Oli pakko kääntää Aamu-tv:n puolelta pois kun sinne ilmestyi Lepomäki, Orpo ja Stubb. Siinä ihmisiä jotka kovasti kehuvat olevansa kotimaan ja kansalaisten asialla.
Toivottavasti puhuvat edes ruotsia.Kohtahan siellä ovat RKP:n ehdokkaat. Siis parin minuutin päästä.
Kohtahan siellä ovat RKP:n ehdokkaat. Siis parin minuutin päästä.
Snadisti kiusallista seurattavaa. En tiedä miksi.Toivottavasti puhuvat edes ruotsia.
Soisin, ettei oikeaa nimeäni tuotaisi julki tässä näin.Hienoja nimiä ruudussa nyt. Schauman, Adlercreutz, Wancke ja Anna-Maja.
'Lähettäjä: Johtaja,
International Commercial Bank
Kumasi haara Ghana
Hei Armas,
Nimeni on Michael Okeli, olen sivuliikkeen johtaja International Commercial Bank (ICB) Kumasi branch Ghana. Sain tiedot vuoden hakua Internetin kautta. Olen naimisissa, se saattaa kiinnostaa sinua kuulla, että olen rauhan mies ja en halua ongelma, mutta en tiedä, miten tunnet tästä koska saatat joutua hengen mieli. Mutta minä kerron teille, että tämä on todella paljon ja olet tule katumaan kun tekee tämän tapahtuman kanssani. Toivon vain, että voimme auttaa toisiamme. Mutta jos et halua liike tarjous ystävällisesti unohtaa se ja minä ei sinuun yhteyttä uudelleen.
Olen pakattu rahoitustaloustoimi, joka hyödyttää meitä aluepäällikkö International Commercial Bank molempia, se on minun velvollisuus minun pääkonttoriin pääkaupungissa (Accra-Ghana) tilinpäätöksessään kunkin vuoden lopussa. Huomasin, että minun haara, joissa olen manageri teki viisi miljoonaa viisisataatuhatta dollari [$5, 500.000.00], joka minun pääkonttori ei ole tietoinen ja koskaan olla tietoinen siitä. Koska sitten paikka rahaston mitä me kutsumme VÄLIAIKAISTILILLE ilman saajalle.
Virkamiehenä olen ei voi liittää suoraan rahaston pankki niin tämä ilmoitti minulle sinuun yhteyttä meille töihin niin, että voit auttaa ja vastaanottaa rahasto tilillesi meille jakamaan. Tarkoita, kun sinun on 35 % kaikista varoista, Huomautus on eivät käytännössä mitään riskiä, se välitetään pankkien, tarvitsen sinulta on seistä vaatia alkuperäinen tallettajien tähän rahastoon, jotka ovat tehneet talletuksen meidän ala jotta minun pääkonttori tilata siirretään pankkitilillesi.
Jos hyväksyt tämän tarjouksen työskentelemään kanssani, minä arvostan sitä suuresti. Heti, kun saan vastauksen, annan teille lisätietoja miten voimme saavuttaa sen onnistuneesti.
Parhain terveisin
Jäsen Michael Okeli
Mondeossa ei ole?Nyt pitäisi olla viimeinen palanenkin kohdallaan ja ensi viikolla pitäisi valmistua. Viikonloppuna voisi siis mennä kello-ostoksille.
Tää juttu vai? Minäkin varmaan olin intissä tommonen, eikä muutkaan sen jälkeen ole olleet paitsi kertauksissa (ja Tsuhna).Kalifornia nosti tupakkatuotteiden myynti-ikärajaa 18 -> 21. Ihan kaikkia se ei koske. Röökiä saa ostaa nuorempikin, jos on "volunteer to fight and die for their country".
Ne kuolee kuitenkin nuorina.