Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Elämä on kuin suklaarasia: jos olet myöhässä, parhaat namut on jo viety.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Oli pakko kääntää Aamu-tv:n puolelta pois kun sinne ilmestyi Lepomäki, Orpo ja Stubb. Siinä ihmisiä jotka kovasti kehuvat olevansa kotimaan ja kansalaisten asialla.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Lähettäjä: Johtaja,
International Commercial Bank
Kumasi haara Ghana

Hei Armas,

Nimeni on Michael Okeli, olen sivuliikkeen johtaja International Commercial Bank (ICB) Kumasi branch Ghana. Sain tiedot vuoden hakua Internetin kautta. Olen naimisissa, se saattaa kiinnostaa sinua kuulla, että olen rauhan mies ja en halua ongelma, mutta en tiedä, miten tunnet tästä koska saatat joutua hengen mieli. Mutta minä kerron teille, että tämä on todella paljon ja olet tule katumaan kun tekee tämän tapahtuman kanssani. Toivon vain, että voimme auttaa toisiamme. Mutta jos et halua liike tarjous ystävällisesti unohtaa se ja minä ei sinuun yhteyttä uudelleen.

Olen pakattu rahoitustaloustoimi, joka hyödyttää meitä aluepäällikkö International Commercial Bank molempia, se on minun velvollisuus minun pääkonttoriin pääkaupungissa (Accra-Ghana) tilinpäätöksessään kunkin vuoden lopussa. Huomasin, että minun haara, joissa olen manageri teki viisi miljoonaa viisisataatuhatta dollari [$5, 500.000.00], joka minun pääkonttori ei ole tietoinen ja koskaan olla tietoinen siitä. Koska sitten paikka rahaston mitä me kutsumme VÄLIAIKAISTILILLE ilman saajalle.

Virkamiehenä olen ei voi liittää suoraan rahaston pankki niin tämä ilmoitti minulle sinuun yhteyttä meille töihin niin, että voit auttaa ja vastaanottaa rahasto tilillesi meille jakamaan. Tarkoita, kun sinun on 35 % kaikista varoista, Huomautus on eivät käytännössä mitään riskiä, se välitetään pankkien, tarvitsen sinulta on seistä vaatia alkuperäinen tallettajien tähän rahastoon, jotka ovat tehneet talletuksen meidän ala jotta minun pääkonttori tilata siirretään pankkitilillesi.

Jos hyväksyt tämän tarjouksen työskentelemään kanssani, minä arvostan sitä suuresti. Heti, kun saan vastauksen, annan teille lisätietoja miten voimme saavuttaa sen onnistuneesti.

Parhain terveisin
Jäsen Michael Okeli
'

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Alpusta tuli nyt miljonääri. Onneksi olkoon! Nyt annat tilinumeron vaan tuolle heebolle ja kaikki on kunnossa.

oldez

Well-known member
Nyt pitäisi olla viimeinen palanenkin kohdallaan ja ensi viikolla pitäisi valmistua. Viikonloppuna voisi siis mennä kello-ostoksille.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Vanha mies tässä näin esittäytyi Lännen lokarin veljeksi. Kait sillä irtoaa yhtä hyvin kuin Riki Sorsan veljellä.

Örfil

Guest
Piti kuuklata että kuka se nyt oikein on. Riki Sorsan veli siis.

Vitsi on vanha mutta sen alkuperä on muualla (yhden tarinan mukaan) kuin Riki Sorsan oikeassa veljeässä, joka on itse asiassa velipuoli.

jjv

Arschloch
Kalifornia nosti tupakkatuotteiden myynti-ikärajaa 18 -> 21. Ihan kaikkia se ei koske. Röökiä saa ostaa nuorempikin, jos on "volunteer to fight and die for their country".
Ne kuolee kuitenkin nuorina.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Status
Ei avoinna uusille viesteille.