oldez
Well-known member
Varo volvoja.
Eiku aura-autoja
Varo volvoja.
Egkä mä vielä joskus ymmärrän mikä ajaa aikuisen miehen vaatekauppaan sovittamaan vaatteita ja ottamaan itsestään kuvia. Ehkä.
Tuota, aura-autojen ja Volvojen suhde talvellakin on 1/107. Näin kesällä varmasti 107000 /1.Eiku aura-autoja
Bossin vaatteita se jonterikin kuvailee.Olin Stockmannilla ja kokeilin Bossin takkeja. Lähetin vaimolle kuvan ja kysyin mielipidettä kumman ostan.
Tuon tien Kärsämäki-Kajaani -väli on melko tuttu Vuokatin reissuilta.Taidan ajaa sellaista tietä, jota en aiemmin ole ajanut. Tie 28 Nivalasta Kajaaniin.
Onhan siinä se silta. Ja SEO.Onpahan Otanmäkikin nähty tässä elämässä.
Nivalalaisella sukulaismiehelläni, kepun valtuutettu, on Volvo. Tai Vulvo, kuten ruotsinsuomalaiset sukulaismiehet tuppaavat sen lausua.Tuota, aura-autojen ja Volvojen suhde talvellakin on 1/107. Näin kesällä varmasti 107000 /1.
Volvo on kova sana pohjanmaan kepulaisilla ja uskovaisilla. Ei niillä täysjärkiset aja lain.
Sopii sopii, aina epäillä sopii, mutta Vulvo se on siitä huolimatta. Mutta kas, kas kun tulee marjoja. Niin on kukkasta että.Vulvu.
Nys'sää vast oikke suuri valhei juttele!Arghhh... Mitä minä sanoin, Vulvu se oli.
Oletin, että sieltä pätkähtää Arttu Wiskari.Sebastian Aho
Sebastian Aho oli mukavin Leijona ja saattaa olla myös mukavin kesäheila! Hänen pelisilmänsä on omaa luokkaansa monessa mielessä. Ikäisekseen todella kypsää seuraa!