Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

oldez

Well-known member
Egkä mä vielä joskus ymmärrän mikä ajaa aikuisen miehen vaatekauppaan sovittamaan vaatteita ja ottamaan itsestään kuvia. Ehkä.

Olin Stockmannilla ja kokeilin Bossin takkeja. Lähetin vaimolle kuvan ja kysyin mielipidettä kumman ostan.

Edit. En käynyt suihkimassa Paco Rabanea.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Sä teit väärin. Se kuva ois pitäny painaa nettiin heti. Eikä atockaa kuulemma tueta.

Örfil

Guest
Tuota, aura-autojen ja Volvojen suhde talvellakin on 1/107. Näin kesällä varmasti 107000 /1.

Volvo on kova sana pohjanmaan kepulaisilla ja uskovaisilla. Ei niillä täysjärkiset aja lain.
Nivalalaisella sukulaismiehelläni, kepun valtuutettu, on Volvo. Tai Vulvo, kuten ruotsinsuomalaiset sukulaismiehet tuppaavat sen lausua.

Suvun miehistä kukaan ei ole uskis, sukuun tulleet on.

jjv

Arschloch
Railjetillä takaisin Prahaan. Joskin ny on seisottu jo pitkä tovi jossain korvessa.

Slovakiassa ja Tsekissä juttelivat jo naamain nähdessään englantia. Vanhempi kassatätikin ruokakaupassa haastoi sujuvaa lontoota. Itävallassa kaikki jatkoi saksan mölöttämistä lotkauttamatt' korviaan pahoittelulleni notten ymmärrä. Vaikka tokihan mää vähän ymmärrän mutten oo ymmärtävinäni.

burb

.
Knoppitieto: Volvo on latinaa, ja tarkoittaa ruotsiksi "leg godt", eli "tyhjä käsi".

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ilta-Sanomien testin mukaan sopivin kesäheila minulle ja 7 %:lle testanneista on ...

Sebastian Aho

Sebastian Aho oli mukavin Leijona ja saattaa olla myös mukavin kesäheila! Hänen pelisilmänsä on omaa luokkaansa monessa mielessä. Ikäisekseen todella kypsää seuraa!
Oletin, että sieltä pätkähtää Arttu Wiskari.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Jippiajee. 4 km kotiin ja juhannusvapaille. Tai no pitää raportit yms vääntää ja sitten anoppia viemään kauppaan.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.