JPP
as Quo as possible
Paitsi ettei enää omista kun kadotti ne X:äänsä.Lisätään Forumistiexcelin välilehteen "Albert" ja kolumniin "Erikoisia piirteitä" tieto "omistaa 2 kpl peflettejä".
Paitsi ettei enää omista kun kadotti ne X:äänsä.Lisätään Forumistiexcelin välilehteen "Albert" ja kolumniin "Erikoisia piirteitä" tieto "omistaa 2 kpl peflettejä".
Albertin käytetyt kalsarit?Saatiin eilen töissä tämänvuotinen kesälahja. Arvatkaapa mitä lahjapaketista paljastui?
Ei aivan oikein, mutta aika lähelle tiesit/arvasit. Kaksi kankaista peflettiä, pullollinen saunatuoksutiivistettä ja jonkinlainen opas saunassa olemiseen.Tuoksuaineilla valmiiksi hajustetut pefletit - kolmelle pepulle.
Tuskinpa? Vaikka peflettejä sainkin kesälahjapaketissa.Timo Virtanen sanoi:Alpun kadonneet pefletit?
Josko työnantaja arvelee/tietää, että teillä on tapana hukata aiemmat pefletit saunareissuillanne?Ei aivan oikein, mutta aika lähelle tiesit/arvasit. Kaksi kankaista peflettiä, pullollinen saunatuoksutiivistettä ja jonkinlainen opas saunassa olemiseen.
Tuskinpa? Vaikka peflettejä sainkin kesälahjapaketissa.
Onkohan sen kirjoittanut sama paikallinen tyyppi, joka minua ja naisihmistä taannoin Phuketin Karon Beachissa opasti ihan kädestä pitäen suomalaisen saunan käyttöön?opas saunassa olemiseen.
Komian fanipuiston olivat rakentaneet. Suurimman screenin katsomo oli täynnä jo tuntia ennen peliä mut oli kolme pienempää katselualuetta, screenejä yhteensä kymmenkunta. Luin aiemmin että ravintoloita ym. siellä on 28. Olis varmaan kelvannu kotijoukkueen jatkopaikka niillekin. Portilla oli turvatarkastus ja takavarikoivat vesipulloni korkin.Josko sitä lähtis kohta torille huutamaan meijän jengi voittoon valaannussijoista. Perkiömäki on unohtanu lämmöppäälle, 28 astetta eikä tuulenvirett', nihkee olo.
Noin.Josko työnantaja arvelee/tietää, että teillä on tapana hukata aiemmat pefletit saunareissuillanne?
#vainnuoristojututEgkä mä vielä joskus ymmärrän mikä ajaa aikuisen miehen vaatekauppaan sovittamaan vaatteita ja ottamaan itsestään kuvia. Ehkä.
Taidanpa olla sua vuoden vanhempi.#vainnuoristojutut
N. 5% miehistä on sellaisia.Egkä mä vielä joskus ymmärrän mikä ajaa aikuisen miehen vaatekauppaan sovittamaan vaatteita ja ottamaan itsestään kuvia. Ehkä.
Noniin sit en ymmärrä sun outoa reagointia. :/Taidanpa olla sua vuoden vanhempi.
Siinäpä se tuli sanottua. Siinä.Noniin sit en ymmärrä sun outoa reagointia. :/
Minä olisin veikannut sinun saaneen saunatervaa ja tervashamppoota, eli pieleen olisi veikkaukseni mennyt.Ei aivan oikein, mutta aika lähelle tiesit/arvasit. Kaksi kankaista peflettiä, pullollinen saunatuoksutiivistettä ja jonkinlainen opas saunassa olemiseen.
Tuskinpa? Vaikka peflettejä sainkin kesälahjapaketissa.