Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ei tunnu yöjuoksut miltään, jos ei saa tietää sykkeitä ja kalorien palamista käyttökatkon takia.

jjv

Arschloch
Burger King ja Subway ovat toistaiseksi ainoat käypäiset jenkkiruokapaikat, missä olen aterioinut.
Varmaan Subwaystä täyttäviä voileipiä sais, mut kauhee väähti siinä valkkaamisessa ja hintaa tulee huoltamolounaan verran. Kallis oli KFC:n ämpärillinenkin, ~9,20€, kun Burger Kingin ateria oli jotain 4,70€.

burb

.
Rupes tuoksumaan steariini / palava muovi.
En paikallista hajun kohdetta omasta kämpästä, enkä oikein ulkoakaan. Naapuri grillaa, mutta se nyt on selkeästi grillauksen tuoksu se.
Lähteäkö pihalle etsimään käryn kohdetta, jolloin omat laitteet jää vahtimatta, vai pysytelläkö sisällä, jolloin mahdollinen tulipalo alakerran naapurissa jää huomaamatta?
Jospa vain ihmettelen asiaa täällä somessa.

Sue_me

Well-known member
Eipä tuo Burger Kingkään sen ihmeempi ole, mielestäni. Subway on ihan jees, vaikken nyt sielläkään käy. Varmaan Starbucks ollut se, missä on eniten käynyt mualmalla. Ja TGI's Friday'sissa parhaimmat Long Island Iced Tea.:eek:
Burger Kingin ateriat vaan sattuvat osumaan omaan makuhermooni parhaiten Suomessa sijaitsevista (franchising?) pikaruokapaikoista.

TGI Fridaysissa olen toki käynyt ainoalla amerikanreissullani. Hyvää ruokaa sai, ei valittamista.

Varmaan Subwaystä täyttäviä voileipiä sais, mut kauhee väähti siinä valkkaamisessa ja hintaa tulee huoltamolounaan verran. Kallis oli KFC:n ämpärillinenkin, ~9,20€, kun Burger Kingin ateria oli jotain 4,70€.
Juu joskus taisin manailla ruokailun hankaluutta kun ekaa kertaa vierailin Subwayssä. Toisella kertaa oli "oppaita" mukana ja homma toimi ihan erilailla. Ekalla kerralla tuli vaan se "tahtoo ruokaa eikä tuhlata aikaa nippelien valkkaamiseen" -fiilis.

Luulen, että selviän nyt kolmannestakin kerrasta :p

BudLightJaguar

Well-known member
Sijainti
Salo
Burger Kingin ateriat vaan sattuvat osumaan omaan makuhermooni parhaiten Suomessa sijaitsevista (franchising?) pikaruokapaikoista.
Sama homma, jos on aivan pakko joku valita niin joku Burger Kingin perusateria. Ne kalliimmat taas ovat niin tavattoman tuhteja, jos vielä erehtyy pekonia ottamaan lisänä.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Rupes tuoksumaan steariini / palava muovi.
En paikallista hajun kohdetta omasta kämpästä, enkä oikein ulkoakaan. Naapuri grillaa, mutta se nyt on selkeästi grillauksen tuoksu se.
Lähteäkö pihalle etsimään käryn kohdetta, jolloin omat laitteet jää vahtimatta, vai pysytelläkö sisällä, jolloin mahdollinen tulipalo alakerran naapurissa jää huomaamatta?
Jospa vain ihmettelen asiaa täällä somessa.
KFC:n ämpäri?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Tuossa kun tänään kirjoittelin toisaalle joskus aikoineen lapsen logiikan mukaan tekemistäni asioista, päätin tiedottaa täälläkin, että savokainuun murteella "Lapsen logiikka" sanotaan "Lapasen lokokiikka".

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ihmettelin kun pamahti naamiaiskutsu kaverilta jota en ole varmaan viiteen vuoteen nähnyt.
Ei ihme, että kutsui. Tapahtuma on ensi viikolla ja osallistujia on kaksi: Hän itse ja mun exä.
En tiedä, melkein huvittais mennä.

oldez

Well-known member
Ihmettelin kun pamahti naamiaiskutsu kaverilta jota en ole varmaan viiteen vuoteen nähnyt.
Ei ihme, että kutsui. Tapahtuma on ensi viikolla ja osallistujia on kaksi: Hän itse ja mun exä.
En tiedä, melkein huvittais mennä.
Mitä vit?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Ihan mieletöntä hei!! Huomasin just että jos tehdään sananmuunnos eli munansaannos sanasta "vipukengät", siitä tulee "kepuvingät"!! Meni vähän aikaa ennenku tajus että se tosiaan OIKEESTI menee noin. Mieletön juttu, ei ihan heti uskois kyllä kun sen kuulee.

burb

.
Ihan mieletöntä hei!! Huomasin just että jos tehdään sananmuunnos eli munansaannos sanasta "vipukengät", siitä tulee "kepuvingät"!! Meni vähän aikaa ennenku tajus että se tosiaan OIKEESTI menee noin. Mieletön juttu, ei ihan heti uskois kyllä kun sen kuulee.
En menis vielä hehkuttamaan, mielestäni tämä on syytä tarkistaa.
Olen heti aamulla yhteydessä Kielitoimistoon ja kysyn heiltä mielipidettä asiaan. Näitä vartenhan se taho on olemassa.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Olen heti aamulla yhteydessä Kielitoimistoon ja kysyn heiltä mielipidettä asiaan. Näitä vartenhan se taho on olemassa.
Olet oikeassa. Asia kyllä tarttee tosiaan tarkistaa Kielitoimistosta, jotta saadaan tähän kertaheitolla selvyys. Hyvä, että tollasia instansseja on perustettu, josta tällaisia asioita saa tarkistaa ihan ilmasiks ja koska vaan!!

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Kandeis kysyä myös Keskustan puoluetoimistosta Ypäjältä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.