Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Jos ei ollut, niin täällä sitten toinen väärinymmärtänyt.Taisit ymmärtää s-taudin väärin. Kyse ei varmaankaan ollut sukupuolitaudista. :doubtful:
Jos ei ollut, niin täällä sitten toinen väärinymmärtänyt.Taisit ymmärtää s-taudin väärin. Kyse ei varmaankaan ollut sukupuolitaudista. :doubtful:
Oikeastihan siinä luki:Iltalehti on nimennyt jo Laineen uudelleen.
Niinpä. Syöpä se kaivertaa kaverini alaruumista. Jospa toipuisi?Taisit ymmärtää s-taudin väärin. Kyse ei varmaankaan ollut sukupuolitaudista. :doubtful:
Kaikennäköistä sitä.
Oltiin muutama viikko sitten kaveriporukalla baarissa ja seurueessa oli minulle entuudestaan tuntematon naisihminen.
Nainen puhui useaan kertaan, että veljensä on myös tulossa pelipaikoille liittyäkseen seuraamme.
Näin ei kuitenkaan lopulta tapahtunut, koska velipojalla oli "jotain muuta".
Se "jotain muuta" kuulemma tarkoitti äitinsä tappamista.
No voi helvataNiinpä. Syöpä se kaivertaa kaverini alaruumista. Jospa toipuisi?
Eipä ne ko. puulaakin klöntsät makuhermoja hivelleet.Kerran olen KFC:ssä käynyt eikä toiste ole tarvis mennä. Aikamoinen kokemus.
Polarilla on ongelmia. Oletko katsonut saamasi tiedotteen. Tänään arvelevat saavansa toimimaan. Minullakin on ollut neljä päivää sekaisin.Polar Flow ei toimi enää kunnolla.
Harkat siirtyy kyllä kellosta, mutta "Palautumisen tila" ei päivity ja tulee virheilmoitus synkkapulmasta, vaikka harkat siirtyvät webbiapplikaatioon.
Haistakkee huilu, laitoin asiakaspalveluun viestiä. Ihmeen hyvin tuo onkin toiminut viime syksystä alkaen.
Polarilla on ongelmia. Oletko katsonut saamasi tiedotteen. Tänään arvelevat saavansa toimimaan. Minullakin on ollut neljä päivää sekaisin.
Ei korjautunut vielä.No mutta kiitoksia tiedosta Kävi mielessä että liekö jokin yleinen ohjelmallinen, serveripään hässäkkä, kun just viikonloppuna iski.
No, ootellaan korjausta:ahem:
Team Polar We're sorry to say that we are unable to fix the activity data sync issue in the timetable earlier indicated. We're still working hard to be able to release the fix, and will update the status here again on Tuesday June 28 around 9.30 am (GMT +3). Thanks for your patience.
27-06-2016, 16:36
Olen joitain vuosia sitten viikon ajan suorittanut kaikki lounas- ja päivällisruokailuni syöden seisaallani KFC-ruokaa erään pietarilaisen ratapihan pannuhuoneessa. Ei ole sittemmin tehnyt mieli. KFC:tä.Eipä ne ko. puulaakin klöntsät makuhermoja hivelleet.
Burger King ja Subway ovat toistaiseksi ainoat käypäiset jenkkiruokapaikat, missä olen aterioinut.
Eipä tuo Burger Kingkään sen ihmeempi ole, mielestäni. Subway on ihan jees, vaikken nyt sielläkään käy. Varmaan Starbucks ollut se, missä on eniten käynyt mualmalla. Ja TGI's Friday'sissa parhaimmat Long Island Iced Tea.Eipä ne ko. puulaakin klöntsät makuhermoja hivelleet.
Burger King ja Subway ovat toistaiseksi ainoat käypäiset jenkkiruokapaikat, missä olen aterioinut.
Juu, sainkin yllättäen sieltä sähköpostia:Ei korjautunut vielä.
Aktiivisuustietojen synkronointi Flow -palveluun ei valitettavasti toimi tällä. Olemme parhaillaan testaamassa tulevaa korjausta. Ensi yön aikana palvelussamme on käyttökatko klo 01:00 - 07:00, jona aikana korjaus tehdään. Tämän jälkeen aktiivisuustiedot synkronoituvat jälleen normaalisti palveluun.
Ennen palvelun tulevaa päivitystä älä palauta tehdasasetuksia rannelaitteeseesi, älä myöskään päivitä Flow -sovellustasi puhelimessasi. Aktiivisuustietosi ovat tallessa rannelaitteella ja synkronoituvat palveluun korjauksen jälkeen.
Pahoittelemme kovasti tilannetta. Kiitos kärsivällisyydestäsi.