Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Trullinkaasu7

Active member
Liittynyt
19.2.2023
Viestit
28
Tuli itsekin vähän aikaa sitten katseltua lippuja. Skandinaaviliput uskonnollisen ristin kanssa mielestäni vähän tylsiä. Jenkeillä, Brasilialla, Etelä-Afrikalla mielestäni esim. hienot liput. 🇺🇸🇧🇷🇿🇦. Muita hienoja 🇰🇪🇳🇨🇬🇱
Joo. Olen osittain samaa mieltä.

Mä kyllä pidän Tanskan lipusta. Yksinkertainen toimii aina.
 

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2075
Mulla on jokaisen maan lippu missä olen käynyt ja lisäksi muutaman kaupungin ja maakunnan lippu. Myös lippusalkokokoinen USAn lippu löytyy vaikken ole siellä käynyt.
Dannebrogin syntytarina on hieno. 🇩🇰
Botswanalla omaa silmää miellyttävä lippu. 🇧🇼
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4407
Sijainti
Salo
Keittiö sai tänään uuden graniittisen työtason.
Huomenna sitten putkimies tulee laittamaan hanan ja viemäröintiosat paikoilleen.

Jotta kaikki ei olisi liian täydellistä, nuo altaan kiskot olivat väärän mittaiset. Noh, saa asennusliike tehdä toimittajareklamaation, niin saadaan oikeat kamppeet.

Viikonloppuna sitten vaihtelen alakaappien ovet.
AC983282-F57F-4972-86BA-EB0F954394F6.jpeg
 

Trullinkaasu7

Active member
Liittynyt
19.2.2023
Viestit
28
Keittiö sai tänään uuden graniittisen työtason.
Huomenna sitten putkimies tulee laittamaan hanan ja viemäröintiosat paikoilleen.

Jotta kaikki ei olisi liian täydellistä, nuo altaan kiskot olivat väärän mittaiset. Noh, saa asennusliike tehdä toimittajareklamaation, niin saadaan oikeat kamppeet.

Viikonloppuna sitten vaihtelen alakaappien ovet.
Huomaa kyllä, että edistystä on tapahtunut. Hyvältä näyttää. Mielestäni tapetit ovat myös nätit.

---

Ai niin... hyvää naistenpäivää! Onnea heille, jotka tänään juhlivat.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4407
Sijainti
Salo
Menikö vain keittiö uusiksi vai koko kämppä? Onhan siinä hommaa.
Pelkkä keittiö. Budjettisyistä näitä on tehty remontti tai pari per vuosi. Sisätiloissa seuraava olisi kylpyhuone ja sauna, mutta se vaatii jo enempi tuohta koska hommaa on. Lähtien jo siitä, että lattiat pitäisi oikaista, mikä tietenkin vaatii että ensin piikataan laatat pois. Löylyhuonekin on perskaadolla ja siellä ei ole mitään kuivakaivoa.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4407
Sijainti
Salo
Veljeni! Siellä on tarkoituksella vinot lattiat että vesi valuu viemäriin.
Katsopa se viimeinen lause. Löylyhuoneessa perskaato joten vesi nimenomaan ei valu viemäriin omalla painovoimallaan.
Kylppärikin siinä ja siinä ettei vesi pussitu kauas kaivosta.
 

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Liittynyt
3.8.2014
Viestit
2189
Tänään (vasta) sain aikaiseksi käydä hiihtämässä ensimmäistä kertaa tälle talvelle. Hivenen huonosti luisti, mutta lähijärven sain kuitenkin kierrettyä.
 

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2075
Kävin tänään työn puolesta Pusulassa ja jäin miettimään Nummi-Pusulalaisia.

On se surullinen kohtalo kun ensin olet valtakunnan ykköstien varrella, on kaikennäköistä, Kesoilia ja nuoria ihmisiä.

Sitten tulee motari, kaikki näivettyy.

Sitten ei ole oma kuntaa, vaan yhtäkkiä olet lohjalainen.

Tämän päälle sain vielä tietää että Pusulan Krouvikin on suljettu.

Kyllä minä nyt ymmärrän miksi pusulalainen on millainen on.

Kun jäljellä ei ole kuin Kasvihuoneilmiö ja peltiset vintagetaulut, niin ei siinä voi ihmistä itseään syyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös