Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Kiitokset kaikille osaa ottaneille. Käytiin just kattomassa isää Meikussa. Oli kyllä surullinen ja vaikea paikka katsella elotonta isääni. Vieläkin itkettää ajoittain. Yhtä vaikea, ellei vaikeampi, oli äidin poismeno vuonna 2002.

Kiitokset aivan hienolle erikoissairaanhoitajallemme Ari K:lle Osasto 27:lle ja myös muille isääni (Tauno T.) hoitaneille, jos satutte lukemaan tämän.

GeGe

Talvihorrostaja
Osanottoni :frown:
Onhan tuo sama tilanne itselläkin varmaankin jossakin vaiheessa edessä(molemmat vanhemmat vielä elossa). Vaikea kuvitella miltä silloin tuntuu :(

burb

.
Äsken kun kävin tupakalla (<- huom! :thumbfh: ) niin kaksi ihan mun auton näköistä autoa meni tossa tiellä. Tiedän että yksi samanlainen majailee lähistöltä, mutta pikkasen alkoi kiinnostamaan että olikohan toinen noista ohi ajaneista mun...
Lähden tarkastamaan asian.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Äsken kun kävin tupakalla (<- huom! :thumbfh: ) niin kaksi ihan mun auton näköistä autoa meni tossa tiellä. Tiedän että yksi samanlainen majailee lähistöltä, mutta pikkasen alkoi kiinnostamaan että olikohan toinen noista ohi ajaneista mun...
Lähden tarkastamaan asian.
Mullapa on Audi 100 C4 pihassa, vaikkei ole oma, eikä vanhempien, eikä vaimon, eikä kissojen, eikä muitten sukulaisten.

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Mullapa on Audi 100 C4 pihassa, vaikkei ole oma, eikä vanhempien, eikä vaimon, eikä kissojen, eikä muitten sukulaisten.
No sitten se on sun vaimon rakastajan auto.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
No sitten se on sun vaimon rakastajan auto.
Ei, vaan hyvän kaverin, joka sanoi, jotta hänellä ei mitään tarvista autolla, niin antoi käyttööni, kun haki juna-asemalta. En tiedä mitä tarvista minullakaan olisi, mutta seisoopahan parkissani nyt ainakin ja voin retsostella.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jopas on salaista.

Currently Active Users
13 (5 members & 8 guests)

...mutta listalla näkyy rekisterisoituneista vain:
kouvotsvoni

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Tuli tänään harrastettua kulttuurimatkailua pohjoisessa Kymenlaaksossa. Käytiin ja koettiin:
-Verlan tehdasmiljöö, oikein Unescon kulttuuriperinnekohde
-Elvingin torni
-Repoveden kansallispuistossa Lapinsalmen riippusilta

Lisäksi haahuiltiin mm Vuolenkoskella, Jaalassa, Voikoskella, Valkealassa ja Kouvolassa. Enpä ole noilla seuduilla juuri kulkenutkaan, Valkealassa 1983 ja Kouvolassa 1990 poikennut.

Vaihteeksi erittäin onnistunut kotimaanmatkailupäivä.