Mulla oli niitä kisan ajan muutama, makosia oli!burb sanoi:Pääkallosalmiakit loppu, nyt pääsee itku.
Nämä on niitä ainoita oikeita, huonoja piraattikopioitakin on liikkeellä, ainakin Juvan ABC:ltä sai irtsarina ihan kehnoja pääkallosalmiakkeja. Varmaan lapsityövoimalla teetettyjä.yussi sanoi:Mulla oli niitä kisan ajan muutama, makosia oli!
Niissä irtokarkeissa on silmäpuolia ja sokeitakin seassa, nähty ja koettu.yussi sanoi:Noistahan minä puhuin! Niitä saa myös s-marketista irtokarkkeina!
Oliko hyvät sapuskat vedessä?Moe Szyslak sanoi:Kävin uimassa 2 km ruokatunnilla.
Ei ole, valitettavasti.yussi sanoi:Ellei noitten silmäaukot oo jotain kokoa sentti kertaa sentti ja karkin koko jotain kymmenen senttiä x kymmenen senttiä!
Niin on pussitetuissakin kalloissa, nähty ja koettu.kouvotsvoni sanoi:Niissä irtokarkeissa on silmäpuolia ja sokeitakin seassa, nähty ja koettu.
Hanki Heli Ruotsalainen & Maksuton Soittoääni täältä
Nyt vain kipinkapin tilaamaan tuolta Kimi -ja Ferrarikamaa!!VR sanoi:Pähkäilen, mitä ostais kummitytölle joululahjaksi. :thumbfh:
Ei löytynyt vikaa, vikamuisti nollattu ja taas mennään.Paappa sanoi:Hetihän tuo paska laukes,:jaska: aamulla kun töihin pääsin niin alkas moottorin varotusvalot palamaan, piti jättää pirssi työmaan pihaan. Vien maanantaina sen jonnekin tarkistettavaksi.
Ensi kuun loppupuolella voi olla hiukka pidemmät jonotusajat.ettelbruck sanoi:Labrakäynti Myyrmäen HUS-laboratoriossa kesti tunnin ja 25 minuuttia. Yks koeputkellinen verta jotta saa pitkäaikaissokeriarvot. Oli vähä jonoa, ...kele.