kouvotsvoni
Banjottu
On. Suljetaan ja arkistoidaan.Runar ja Kyllikki sanoi:Onko sattumaa, että olen olen ihan kohta lähdössä Albertinkadulle?
On. Suljetaan ja arkistoidaan.Runar ja Kyllikki sanoi:Onko sattumaa, että olen olen ihan kohta lähdössä Albertinkadulle?
siis mille tasolle? :doubtful:burb sanoi:Onko sattumaa, että unohtu ammatti jalat nousi?
Ei ole sattumaa. Hahmo talakemin lääkekaapista löytyivät nuo värssyt.burb sanoi:Onko sattumaa, että unohtu ammatti jalat nousi?
*peesaa edellistä postausta* talakemin lääkekaapin tasolle.lara sanoi:siis mille tasolle? :doubtful:
onko se yli leuka levelin? miten pain se laakekaappi on..ja onko se seinalla vai seisooko itse? :doubtful:kouvotsvoni sanoi:*peesaa edellistä postausta* talakemin lääkekaapin tasolle.
No jospa mä sit ilmoittaudun tohon Kiltti Tyttö -sarjaan, kun kerran on mahdollisuus pärjätä.jupla sanoi:On sellainen aivastus ja kutina, että jos Vuoden Forumilainen -äänestys tehtäisiin, niin lara saattaisi olla vuoden rookie! Sen sijaan Kiltti Tyttö -äänestyksessä ei taitaisi olla yhtään femalea kärkisijoilla...
siis ehdottomasti kannatan. sua kiltimpaa tyttoa ei aiti voi lapsilleen veljeksi toivoa!:thumbup:burb sanoi:No jospa mä sit ilmoittaudun tohon Kiltti Tyttö -sarjaan, kun kerran on mahdollisuus pärjätä.
Sä saat syytteen häirittyäsi naapurikorttelin prostikkelinaikkosten elinkeinoa.lara sanoi:taalla on korppeja..ne hyppelee etuoven edustalla ja raakkuu. jos ne nokkaisee niin voiko niita kohti husia ja tehostaa eletta huutamalla etta HUSPOIS SENKIN KETALE NAAKAT! vai osaako ne suomea lain??
Ei pidä unohtaa myöskään Noppista! :thumbup:jupla sanoi:On sellainen aivastus ja kutina, että jos Vuoden Forumilainen -äänestys tehtäisiin, niin lara saattaisi olla vuoden rookie! Sen sijaan Kiltti Tyttö -äänestyksessä ei taitaisi olla yhtään femalea kärkisijoilla...
Captain Howdy sanoi:Sä saat syytteen häirittyäsi naapurikorttelin prostikkelinaikkosten elinkeinoa.
toivottavasti et tilannut sita joululahjaksi vaimolle!!! vois tulla avaria...Sammypiru sanoi:Tilasin tonnin polttoöljyä, hinta 73 senttiä ja risat / litra.
Itsehän maksoin 0,6852e per litra. Litroja tuli sitten yhteensä reilut 5000 :thumbfh: Luulis, että nyt pärjäis taas vuoden verran.Sammypiru sanoi:Tilasin tonnin polttoöljyä, hinta 73 senttiä ja risat / litra.
vois tulla vielä enämpi, jos se rupeis palelemaan eikä pääsis suihkuun.lara sanoi:toivottavasti et tilannut sita joululahjaksi vaimolle!!! vois tulla avaria...
:doubtful: totta turiset veliseni...Vellu sanoi:vois tulla vielä enämpi, jos se rupeis palelemaan eikä pääsis suihkuun.
:doubtful: :idea:Micael sanoi::jaska: :jaska:
Olis pitänyt ensin aivastaa ja vasta sitten lähtee täyden kahvimukin kanssa kävelemään kohti tietokonepöytää.:mad_old: