ettelbruck
Well-known member
[.
Viimeksi muokattu:
Sain mä kyllä keskisormea Lohjan kohdalla motarilla, kun ohitin yhden auton. MOTARILLA!ettelbruck sanoi:ITG:llä ja Moella ollut ongelmia rekkasikailijoiden kanssa, R&K:lla tuossa pari riviä ylempänä 'ei-niin suositeltavia' ratkaisumalleja...
Noita tilanteita varten voisit kehitellä pelkääjän puolen ikkunaasi pamahtavat perskannikat.Moe Szyslak sanoi:Sain mä kyllä keskisormea Lohjan kohdalla motarilla, kun ohitin yhden auton. MOTARILLA!
V***u, onneksi olkoon! Hyvin olet säilönyt itsesiVellu sanoi:Kohta pitäis lähtee 100-v synttäreille. Vuodet täyttyi jo eilen, mutta juhlallisuudet on tänään. Toissapäivänä tais olla juttu lehdessä.
Kaverihan on ilmiselvästi Jacques. Pyörä vain pöllitty?kouvotsvoni sanoi:Kuka Forumisti lähtenyt reissun päälle?
lara. pipari.kouvotsvoni sanoi:Googlen kuvahakuun pistin hakusanat: Micra vm89 ...tuloksissa PeePeen ja laran avattaret.
Hakusanalla ornari taas löytyy forumisteista jusban.Jason DeVillain sanoi:lara. pipari.
Tuolla ei ole Micraa kalustossa...Micael sanoi:
No kouvohan on naimisissa, joten....AJ sanoi:Mutta kuka on se kumppani?
siitä ei voi päätellä vielä mitään.Jason DeVillain sanoi:No kouvohan on naimisissa, joten....
Mä voisn päätellä, mut en sitten kuitenkaan.AJ sanoi:siitä ei voi päätellä vielä mitään.
Osta sinko niin ei mene aikaa turhiin tähtäilyihin! Taim is mani! :thumbup:Runar ja Kyllikki sanoi:Huomenna, tai siis oikeesti tänään, on radalla käytössä peräti neljä erilaista pössykkää: Beretta Target ja Volquatzenin Volthane-kahvalla varustettu Rugerin Mk III ja isommista 686-runkoinen S&W:n .357 Magnum ja ysimillinen Beretta 92FS.
Tarkimmin noista kaikista paukutan tolla .357:lla, paitsi jos Targetissa on punapistetähtäin paikallaan. Punapisteellä Beretan Target on ehdottomasti tarkin mun käytössä.