Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
ettelbruck sanoi:
ITG:llä ja Moella ollut ongelmia rekkasikailijoiden kanssa, R&K:lla tuossa pari riviä ylempänä 'ei-niin suositeltavia' ratkaisumalleja...
Sain mä kyllä keskisormea Lohjan kohdalla motarilla, kun ohitin yhden auton. MOTARILLA!:D

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Moe Szyslak sanoi:
Sain mä kyllä keskisormea Lohjan kohdalla motarilla, kun ohitin yhden auton. MOTARILLA!:D
Noita tilanteita varten voisit kehitellä pelkääjän puolen ikkunaasi pamahtavat perskannikat.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Kohta pitäis lähtee 100-v synttäreille. Vuodet täyttyi jo eilen, mutta juhlallisuudet on tänään. Toissapäivänä tais olla juttu lehdessä.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Vellu sanoi:
Kohta pitäis lähtee 100-v synttäreille. Vuodet täyttyi jo eilen, mutta juhlallisuudet on tänään. Toissapäivänä tais olla juttu lehdessä.
V***u, onneksi olkoon! Hyvin olet säilönyt itsesi :eek:

Örfil

Guest
Runar ja Kyllikki sanoi:
Huomenna, tai siis oikeesti tänään, on radalla käytössä peräti neljä erilaista pössykkää: Beretta Target ja Volquatzenin Volthane-kahvalla varustettu Rugerin Mk III ja isommista 686-runkoinen S&W:n .357 Magnum ja ysimillinen Beretta 92FS.

Tarkimmin noista kaikista paukutan tolla .357:lla, paitsi jos Targetissa on punapistetähtäin paikallaan. Punapisteellä Beretan Target on ehdottomasti tarkin mun käytössä.
Osta sinko niin ei mene aikaa turhiin tähtäilyihin! Taim is mani! :thumbup:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Rahka-aprikoosipiirakka uunissa.Vähän jänskättää,jotta millastakohan siitä tulee. Kas, kun en löytänyt mieleistä ohjetta, niin sovelsin itse... :rolleyes: