Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Minulle on sitten ostettu joululahjoja, vaikka kielsin :thumbdown
Kostoksi en osta kellekään mitään, kattoo uskovatko ensi vuonna.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Tänään siis tulee ohjelma, josta jo mainitsin jossain uutismuistelojutussa. Kannattaa katsoa.
Muistan hyvin, kun lapsena näin tämän tapauksen TV:n uutisissa.

Armoton luonto

TV2 19:35 - 20:00

Osa 8/8: Campbellin ennätysjahti. Donald Campbellilla oli nimissään suurin veden pinnalla saavutettu nopeus. Tammikuussa 1967 hän kävi moottoriveneiden nopeusennätyksen kimppuun. Stereo.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
kouvotsvoni sanoi:
Minulle on sitten ostettu joululahjoja, vaikka kielsin :thumbdown
Kostoksi en osta kellekään mitään, kattoo uskovatko ensi vuonna.
Toi on kyllä varma tapa saada huono omatunto aikaan kaverille. :D Eilenkin yks vanha kaveri, jonka kanssa ei tuu vietettyä aikaa enää juuri yhtään, soitteli ja kyseli mun menemisiä. No, olin siinä hitusen ihmeissäni koska ei se jätkä soita kuin ehkä pari kertaa vuodessa. Asia valkeni sitten kun se ilmoitteli, että se on eukkonsa kanssa ostanu mulle joululahjan ja tarvis sitä päästä tuomaan. Aluks olin, että voi perkele, mutta sain paikattua asian antamalla niille mutsin leipoman pullapitkon ja pari pussia pitsoja. :thumbup:

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Tuli muuten eilen tasan vuosi täyteen siitä, kun olen vetänyt tupakista imuakaan selvin päin. :ahem:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ostin apteekkireissulla Veropörssi -lehden, kun se osui silmään (ei apteekissa). Nyt ikävänä ihmisenä tutkailen työkavereiden ja muiden tuttujen verotustietoja. :eek:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Olga sanoi:
Ostin apteekkireissulla Veropörssi -lehden, kun se osui silmään (ei apteekissa). Nyt ikävänä ihmisenä tutkailen työkavereiden ja muiden tuttujen verotustietoja. :eek:
Minäkin tutkin niitä aikoinaan kunnes huomasin, että kaikilla tutuilla oli verojakin enemmän kuin minulla palkkaa.

Ria

Jäässä
Vilperi sanoi:
Tuli muuten eilen tasan vuosi täyteen siitä, kun olen vetänyt tupakista imuakaan selvin päin. :ahem:
Oot viimeks ollu selvinpäin vuosi sitten?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Tua on kyllä semmonen homma, mitä mun ei just koskaan tartte tehdä :eek!:

...tosin vaikka viiniä on litrakaupalla himassa, niin silti ostin tolta meitin viininviljelijältä (duunikaveri siis, sen mutsilla ja faijalla on viinitila, on itte myös osakkaana) kaks putelia oikein tammitynnyrissä käytettyä punkkua :)

Joutuu jouluna maistaan. 2002 vuosikertaa.

Blauer Zweigeltia.
No aika harvassa ne on mullakin viinakauppareissut. Jos en nyt ihan väärin muista, niin viimeksi olen käynyt viinakaupassa kaks vuotta sitten joulun aatonaattona. Silloin täysin samalla asialla kuin nytkin; hain lahja"paketteihin" (Oikeesti sellasiin kasseihin) pakatut, puhelimitse tilatut lahjaksi menevät Meukowit.
Viinaahan mulla ois itellä himassa yllinkyllin, mutta ei sellasta mitä lahjaks viittis antaa. Sit on vielä tuo laiskuus. Kun Alkoon soittaa ja sopii, että sinne varataan määrätty määrä valmiiks pakattua viinaa, niin pääsee paljon helpommalla pakkaamisien kanssa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ohimennen tuli mieleen, että tuleekohan Simo Frangenin ja Rosa Meriläisen lapsesta isän vai äidin näköinen? Kumman näköinen?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
jaska sanoi:
itsehän avasin juuri portviinin :ahem:
Itsehän otin lasin punaviiniglögiä uinnin päälle. :ahem:

Laitetaan myös samaan postaukseen toinen merkityksetön tieto:

Kutsun jaskaa jasuseksi koska Jaska Jokunen-kirjassakin joku tyttö kutsuu Jaskaa Jasuseksi. :eek: