AJ
Well-known member
OoPee sanoi:Mee potkukelkalla :doubtful:
Jaffat tulloo! Poes alta!
OoPee sanoi:Mee potkukelkalla :doubtful:
Ketkupolkka on maallamaalla. Taidan lähteä jalan, niin ei tartte etsiä parkkipaikkaa ja putsata auton ikkunoita joka välissä.OoPee sanoi:Mee potkukelkalla :doubtful:
Toi on kyllä varma tapa saada huono omatunto aikaan kaverille. Eilenkin yks vanha kaveri, jonka kanssa ei tuu vietettyä aikaa enää juuri yhtään, soitteli ja kyseli mun menemisiä. No, olin siinä hitusen ihmeissäni koska ei se jätkä soita kuin ehkä pari kertaa vuodessa. Asia valkeni sitten kun se ilmoitteli, että se on eukkonsa kanssa ostanu mulle joululahjan ja tarvis sitä päästä tuomaan. Aluks olin, että voi perkele, mutta sain paikattua asian antamalla niille mutsin leipoman pullapitkon ja pari pussia pitsoja. :thumbup:kouvotsvoni sanoi:Minulle on sitten ostettu joululahjoja, vaikka kielsin :thumbdown
Kostoksi en osta kellekään mitään, kattoo uskovatko ensi vuonna.
:alppu:Vilperi sanoi:Tuli muuten eilen tasan vuosi täyteen siitä, kun olen vetänyt tupakista imuakaan selvin päin. :ahem:
Juu, kännissä on tullut polteltua. Oliko pakko muistuttaa?Mutku sanoi::alppu:
Minäkin tutkin niitä aikoinaan kunnes huomasin, että kaikilla tutuilla oli verojakin enemmän kuin minulla palkkaa.Olga sanoi:Ostin apteekkireissulla Veropörssi -lehden, kun se osui silmään (ei apteekissa). Nyt ikävänä ihmisenä tutkailen työkavereiden ja muiden tuttujen verotustietoja.
Oot viimeks ollu selvinpäin vuosi sitten?Vilperi sanoi:Tuli muuten eilen tasan vuosi täyteen siitä, kun olen vetänyt tupakista imuakaan selvin päin. :ahem:
No aika harvassa ne on mullakin viinakauppareissut. Jos en nyt ihan väärin muista, niin viimeksi olen käynyt viinakaupassa kaks vuotta sitten joulun aatonaattona. Silloin täysin samalla asialla kuin nytkin; hain lahja"paketteihin" (Oikeesti sellasiin kasseihin) pakatut, puhelimitse tilatut lahjaksi menevät Meukowit.OoPee sanoi:Tua on kyllä semmonen homma, mitä mun ei just koskaan tartte tehdä :eek!:
...tosin vaikka viiniä on litrakaupalla himassa, niin silti ostin tolta meitin viininviljelijältä (duunikaveri siis, sen mutsilla ja faijalla on viinitila, on itte myös osakkaana) kaks putelia oikein tammitynnyrissä käytettyä punkkua
Joutuu jouluna maistaan. 2002 vuosikertaa.
Blauer Zweigeltia.
Todella kumman, veikkaan. :ahem:Olga sanoi:Ohimennen tuli mieleen, että tuleekohan Simo Frangenin ja Rosa Meriläisen lapsesta isän vai äidin näköinen? Kumman näköinen?
Kyllä.Olga sanoi:Kumman näköinen?
Itsehän otin lasin punaviiniglögiä uinnin päälle. :ahem:jaska sanoi:itsehän avasin juuri portviinin :ahem:
Sulla Alppu från Tammerfors siellä seurana? :doubtful:Olga sanoi:Ja minä korkkasin Sinoli -pullon!
Sinulla on siis todellakin lukihäiriö, kuten tuolla ruupenissa sanottiin! :ahem:Moe Szyslak sanoi:Sulla Alppu från Tammerfors siellä seurana? :doubtful: