Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Hävisin äsken 2 euroa paikallisen grillin pokeriautomaattiin kun siellä kaffella kävin.
N95AJ sanoi:Sulla täytyy sitten olla digikamera, koska Toinen Maailma ei tartu filmille.
Tulokset 1 - 2 kaikkiaan 2 osuman joukosta haulle "hoh hoppana kopo". (0,27 sekuntia)
Tarkoititko: "hoh hoppania kopo"
Il Tempo Gigante sanoi:
Äyhöjärvi on aika mielenkiintoinen sana. Siinä on vieraskieliselle haastetta. :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Hmmm....vaikka väitetään että kerrostalot ovat samanlaisia kaikkialla, olen tunnistavinani paikan ja sijoittaisin sen Äyhöjärven itärannalle ja/tai eteläpäähän. Meneekö paljon pieleen? Onko Äyhöjärvi lain? Vai Koudinoja?
Joo, mieti sitä suumutrua kun ulkomaanelävä yrittää muodostaa lausetta Kittilän lentokentällä taksikuskille,Olga sanoi:Äyhöjärvi on aika mielenkiintoinen sana. Siinä on vieraskieliselle haastetta. :ahem:
KIITOS VINKISTÄ!burb sanoi:Ituhipit vois mun puolesta mennä kauppoihin ja rikkoa kaikki tollaset kannet.
Eipä kestä.Jussi sanoi:KIITOS VINKISTÄ!
:ahem:
Mun mielestä Ace vois nyt pollata nyt tämänkin toimenpiteen hyväksyttävyyden.Jussi sanoi:No niin, uusi kansalaisliike aloitettu: puhkoin kahvitauolla vastapäisen kaupan kylmähyllystä kaikki Ingmannnin puolukkajugurttipurkkien kannet kynällä, jolla olin juuri hetkeä aiemmin kaivellut korvaani.
Mun mielestä toi on laitonta.:nope:burb sanoi:Mun mielestä Ace vois nyt pollata nyt tämänkin toimenpiteen hyväksyttävyyden.
Ja Melissa ja Runar vois sitten jarnata että onko se puolukka nyt varmasti sovelias maku jukurtille vai tulisiko kaikkien syödä banaaniyoghurtia.
Puolukkajugurtti?Formulanomi sanoi:Mun mielestä toi on laitonta.:nope:
Pollaaminen?Formulanomi sanoi:Mun mielestä toi on laitonta.:nope: