Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Il Tempo Gigante sanoi:

Illan päätteeksi vielä yksi otos N95:iidellä.

Kuvan keskellä olevan kiven päällä tulee istuttua ja bongailtua lintuja keväällä & kesällä lähes päivittäin. Joskus paikalla on ns. puistonpenkkikin. Pulsut vaan siirtelevät sitä paikasta toiseen.

Taustan kerrostalojen ja saarekkeen välissä on myös vettä. Pienoismaailmatkin näkyvät...

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Hmmm....vaikka väitetään että kerrostalot ovat samanlaisia kaikkialla, olen tunnistavinani paikan ja sijoittaisin sen Äyhöjärven itärannalle ja/tai eteläpäähän. Meneekö paljon pieleen? Onko Äyhöjärvi lain? Vai Koudinoja?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Runar ja Kyllikki sanoi:
Hmmm....vaikka väitetään että kerrostalot ovat samanlaisia kaikkialla, olen tunnistavinani paikan ja sijoittaisin sen Äyhöjärven itärannalle ja/tai eteläpäähän. Meneekö paljon pieleen? Onko Äyhöjärvi lain? Vai Koudinoja?
Äyhöjärvi on aika mielenkiintoinen sana. Siinä on vieraskieliselle haastetta. :ahem:

burb

.
Firman sisäverkko tökkii joten mun hommatkin jumittaa. Aina kun nettiyhteys pitää äkkiä surffailla ja sitten kun taas pätkäisee niin eipä sitten voi töitä tehdä.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Olga sanoi:
Äyhöjärvi on aika mielenkiintoinen sana. Siinä on vieraskieliselle haastetta. :ahem:
Joo, mieti sitä suumutrua kun ulkomaanelävä yrittää muodostaa lausetta Kittilän lentokentällä taksikuskille,
että tässä pitäis löytää nyt Röykänkönkäälle vaimon serkun mökille saunomaan.

burb

.
Miks muuten vieläkin on jugurttipurkkeja joissa on se foliokansi? Ihan turhia juttuja moiset foliokannet, ne menee aina kaikki rikki ja sitäpaitsi ovat varmaan ekolokisesti huono juttu. Ituhipit vois mun puolesta mennä kauppoihin ja rikkoa kaikki tollaset kannet. :mad_old:
Ja tupakkiaskissakin foliota? Tsiisus, minkä ihmeen takia? Johan ne tupakit on muovin ja pahvin sisässä, miksi vielä folion, senkin vain osittain? :thumbfh: :thumbdown

Kauheet agresiot iski nyt.

Örfil

Guest
No niin, uusi kansalaisliike aloitettu: puhkoin kahvitauolla vastapäisen kaupan kylmähyllystä kaikki Ingmannnin puolukkajugurttipurkkien kannet kynällä, jolla olin juuri hetkeä aiemmin kaivellut korvaani.

burb

.
Jussi sanoi:
No niin, uusi kansalaisliike aloitettu: puhkoin kahvitauolla vastapäisen kaupan kylmähyllystä kaikki Ingmannnin puolukkajugurttipurkkien kannet kynällä, jolla olin juuri hetkeä aiemmin kaivellut korvaani.
Mun mielestä Ace vois nyt pollata nyt tämänkin toimenpiteen hyväksyttävyyden.
Ja Melissa ja Runar vois sitten jarnata että onko se puolukka nyt varmasti sovelias maku jukurtille vai tulisiko kaikkien syödä banaaniyoghurtia.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
burb sanoi:
Mun mielestä Ace vois nyt pollata nyt tämänkin toimenpiteen hyväksyttävyyden.
Ja Melissa ja Runar vois sitten jarnata että onko se puolukka nyt varmasti sovelias maku jukurtille vai tulisiko kaikkien syödä banaaniyoghurtia.
Mun mielestä toi on laitonta.:nope: