Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Vellu sanoi:
Meidän uusi lähikauppa. Saa nähdä tappaako se naapurissa olevan S-Marketin, joka toimii tällä hetkellä meidän lähikauppana.
Vihaan tehdä kauppakeskuksissa ruokaostoksia kun niissä on niin hidasta asioida. S-markettia suurempi ei saisi ainakaan olla... :nope:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Zaikom sanoi:
Vihaan tehdä kauppakeskuksissa ruokaostoksia kun niissä on niin hidasta asioida. S-markettia suurempi ei saisi ainakaan olla... :nope:
Mä taas tykkään isoista valikoimista. Mutta totta, meneehän tuolla isoissa kauppakeskuksissa enämpi aikaa.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
Tänä vuonna vapunpäivää vietetään helatorstaina. Yhteensattuma on harvinainen, sillä viimeksi vappu osui helatorstaille vuonna 1913.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Tänä vuonna vapunpäivää vietetään helatorstaina. Yhteensattuma on harvinainen, sillä viimeksi vappu osui helatorstaille vuonna 1913.
2 samaa postausta on harvinaista, sillä viimeksi tuplapostaus osui vuonna 1913.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Vellu sanoi:
Mä taas tykkään isoista valikoimista. Mutta totta, meneehän tuolla isoissa kauppakeskuksissa enämpi aikaa.
Onhan se hyvä, että voi valita ottaako jauhelihan HK:na vai Snelmannina, ja maidot Valiona vai Ingmannina :thumbfh:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Zaikom sanoi:
Onhan se hyvä, että voi valita ottaako jauhelihan HK:na vai Snelmannina, ja maidot Valiona vai Ingmannina :thumbfh:
Kauppahan valitaan sen perusteella, että sieltä saa Valion maitoa. ;)

Kävin viikonloppuna pitkästä aikaa kaupassa Nummi-Pusulassa ja tuli kyllä huomattua, että olen tottunut vähän suurempiin valikoimiin. Ei noissa haluamissani elintervikkeissa nyt niin ollut eroa, mutta kun piti löytää jotain litkua naaman pesuun meinasikin mennä sormi suuhun. Kyllähän sieltä joku puteli tuli ostettua, mutta jatkossa yritän kyllä täydentää tämän alan varastoni täällä Lohjalla.

Toisen kerran valikoiman huonoutta tuli harmiteltua tuossa SSO-liikennemyymälässä (entinen Esso Lohjan Sokoksen vieressä) käydessäni. Yleensä sieltä tulee ostettua lähinnä olutta, jossa minulle ainakin löytyy yleensä sopiva, mutta tällä kertaa oli shampoo päässyt loppumaan. Niitä oli sitten kahta erilaista, toinen shampoo+hoitoaine, toinen Erittäin hieno suomalainen shampoo, jonka käyttettävyydessä olisi pientä hiomista. Saamari, kun meinaa nyt kaatua puolet pullosta viemäriin, kun hiukan liukkain käsin sattuu siitä kaatamaan.

Olenpas minä valitustuulella. :D
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Asiallista avautumista

S.A sanoi:
Olenpas minä valitustuulella. :D

Et niin pahasti kuin nimimerkki Semmonel suomi24.fi:ssä:

Tämmöstä asiaa.
Kirjoittanut: Semmonel 27.1.2008 klo 18.16

Minua on jo pitkään kiinnostanu että mitkä valopäät keksii niitä pokemonlimpparien yms. mielipuolisia makuyhistelmiä.
Tällä hetkellä uskon vakaasti että kyseisillä ihmisillä ei liene makuaistia ole koskaan ollutkaan. Traumoja on kertynyt mm. Muumin lakritsilimpparista, T-rex banaani/meloni-kombosta, täysin käsittämättömästä tervalimpparista ja sitte oli vielä joku helvetin Pokemonin vanilja-toffeehirvitys.

Erehyin eilen ostaan karkkia. Päätin ottaa jonkun uutuus leijonapussin. Kun olin ostanut pussin, niin kattelin pussin takaa että ei helvetti tuo ei voi olla kuin paskaa. Tervalakritsi ja tervasalmiakki kuulosti vielä ihan asialliselta mutta vittu sitruuna-katajanmarja? Lakka-lakritsi? PUOLUKKA-HAVU??? Oikeesti MITÄ HELVETTIÄ???????????????? Jos havuja tahon syyä nii metsästä kyllä löytyy.

Kaiken kaikkiaan pussin sisältö maistuu suunnilleen kusiselta hieltä feat. gorillan paska. Pistää miettiin, että mitä seuraavaks. Vanilja-pekoni? Chili-juusto-turve??? Makkara-kusi-ripuli????? Oregano-appelsiini-omena-porkkana-lakritsi-terva-kananmuna-suklaa-kinkku-kaarna-pihlaja???? Ehkäpä jopa diesel-vanu-muovi-kirsikka-öljymaali-tinneri-tärpätti-olut-variksenmarja-heinä-hevonen


Välttäkää ihmiset Tervaleijona Villi Pohjola-supermixiä. Aivan järkyttävää paskaa. Pussin kylessä lukee "Jännittäviä makuja Suomen metsistä". Vittu kertokaa mulle missä päi Suomen metsissä kasvaa jotai vitun sitruunoita. Sama mennä nuolemaan mäntyä katajanoksa suupielessä ja survoa hilloa ja puolukoita nenään. Kenties vielä joku päivä näkee päivänvalon joku savuporo/loimulohi-limsa.

Seuravaa asia.

Vituttaa nää farkut, joissa on vetoketjun tilalla jotai saatanan tiukkoja nappeja. Tänäänkin valahti viidet kuset housuun kun ei saa niitä nappeja auki. Kuka helvetin vatipää on keksinyt nämä napit? Sama kun minä keksisin perseen, jossa on vetoketju.

Koittakaa hyvät ihmiset keksiä jotain hyvvääkin.
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
S.A sanoi:
Yleensä sieltä tulee ostettua lähinnä olutta, jossa minulle ainakin löytyy yleensä sopiva, mutta tällä kertaa oli shampoo päässyt loppumaan.
Ongelma?


Toi 72:n postaama lainaus kiersi meillä duunissa myös ja aiheutti hilpeyttä. Eiköhän seuraavana päivä joku tehny sitten jonkun kammotuskokeen.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Sammypiru sanoi:
No on se vähän ongelmallista, jos shampoo loppuu, seuraavana päivänä pitäisi olla siistinä töissä ja normaalit kaupat ovat jo kiinni tilanteen selvitessä.
 

Vilkku

Not member anymore
Liittynyt
26.1.2005
Viestit
1293
Vellu sanoi:
Aina voi pestä hiuksensa oluella. Kuohuaa yhtä hyvin kuin shampookin.

Tarviiko hiusväriä, -sävytteitä?
On edullisesti myynnissä erikoisempiakin savyjä, tunnetuimmat merkit.
Esim. hopeanuolen hopeaa.
 

Makkonen

Guest
Onpas komia ilma. Taidanpa lähteä fillarilenkille. :thumbup:
 
Ylös