PuoliPöhkö
Well-known member
Mutta minäpä kävin tänään asioimassa Ideaparkissa
aidot Crocsit jalassa! :thumbup::ahem:
Ihan oikeesti hei. Mä en narraa nyt.
Mutta minäpä kävin tänään asioimassa Ideaparkissa
Samaa mieltä!Niinpä. Alkaa epäilyttämään että onkohan se Super Magnakin oikeesti Honda Monkey, ja "uusi" autonsa taitaa olla joku '89 Swift.
Koiransakin taita olla vaan pelkkä homeinen pehmolelu.
:nope:
prkl känny rupes hälyttään tasan puoleltaöin ilmoittaakseen puolison lähestyvästä synttäripäivästä. Toivottavasti se ei herännyt.
Ai onko se syntsä nyt 13. päivä? Jos joo, niin sehän hassua, koska se olis sama päivä kuin eräällä S.A:lla. :ahem:prkl känny rupes hälyttään tasan puoleltaöin ilmoittaakseen puolison lähestyvästä synttäripäivästä. Toivottavasti se ei herännyt.
Viimeisimmän tiedon mukaan tuosta hyvästä naarataan Tammerkosken päästä päähän...kroksit kainalossa!
Nope. Mun omalla isolla prinsessalla on synttärit 14.7.Ai onko se syntsä nyt 13. päivä? Jos joo, niin sehän hassua, koska se olis sama päivä kuin eräällä S.A:lla. :ahem:
Voi kun mullakin olis synttärit, tai edes nimipäivä...
Mä jo pelästyinkin, että en kai ole Vellua mennyt naimaan.Nope. Mun omalla isolla prinsessalla on synttärit 14.7.
Mä nyt varmuuden vuoksi tarkistin mun muistivihostani. Ei näkynyt merkintää sun kohdalla.Mä jo pelästyinkin, että en kai ole Vellua mennyt naimaan.
Käyty. Takaisin Kiskon kautta ja siinä puhelimessa rupatellessa olin ajaa hirven päälle/joutua hirven jyräämäksi.Jos lähtis tästä Teboilin baar...eiku siis Saloon käväsemään. Käyn samalla Salossa Hesburgerilla ja kuittaan sillä illallisen. :ahem:
Ai onko se syntsä nyt 13. päivä? Jos joo, niin sehän hassua, koska se olis sama päivä kuin eräällä S.A:lla. :ahem:
Voi kun mullakin olis synttärit, tai edes nimipäivä...
Edes kiitos. :thumbup:no mut hei! hyvää synttäri- tai edes nimipäivää burb:llekin! :thumbup:
500 edellisestä kommentistasi vaan saisi käppyrän. Sehän sotkee.Kiitos kouvolle jo etukäteen, tosi hyvä homma hei! :thumbup: