burb
.
Mä ainakin.Leikitte olevanne töissä.
Mä ainakin.Leikitte olevanne töissä.
Esittääkö tuo kuva joululahjasukkaa Koemaistajaksi voisin mennäkin.Nyt olisi kouvolle tilaisuus ryhtyä panemaan sellaisia oluita joista tykkää.
Gösta Sundqvist, Soundi 3/1984Ei minulla ole hinkua saada Leavingsia ykkösbändiksi. Olisi paljon hienompaa jos joku löytäisi Leevi and the Leavingsin uudelleen kolmenkymmenen vuoden kuluttua ja sanoisi, että olihan se Leavings kova juttu aikanaan.
Ei voida.. ei sitä voi löytää uudestaan, koska ei se ole koskaan hävinnytkään.Gösta Sundqvist, Soundi 3/1984
Eipä muuten mene kauan että voidaan toteuttaa tuo unelma.
No... niin... no, niin. PÄ.Ei voida.. ei sitä voi löytää uudestaan, koska ei se ole koskaan hävinnytkään.
Pitäskö laittaa foorumistien lompsat yhteen ja ostaa tuo. Alettais panna formulaolutta joka nousis maailmanmaineeseen, sitten sponsoroitais jotain F1-tallia ja lopulta perustettais ihan oma talli ja voitettais ainakin sata maailmanmestaruutta putkeen. :ahem:Nyt olisi kouvolle tilaisuus ryhtyä panemaan sellaisia oluita joista tykkää.
Oli niin hyvä myyntipuhe että mä oon mukana. Sijoitan kaikki pensaklupista saamani suurvoitot tuohon hankkeeseen. Mitenkäs Runski mun sijoitukset ovat poikineet? Ilmeisesti aika hyvin kun pensaklupista ei ole kuulunut mitään vähään aikaan.Pitäskö laittaa foorumistien lompsat yhteen ja ostaa tuo. Alettais panna formulaolutta joka nousis maailmanmaineeseen, sitten sponsoroitais jotain F1-tallia ja lopulta perustettais ihan oma talli ja voitettais ainakin sata maailmanmestaruutta putkeen. :ahem:
Miksei vaikka tasan 107:ataseitsemän? :doubtful:Pitäskö laittaa foorumistien lompsat yhteen ja ostaa tuo. Alettais panna formulaolutta joka nousis maailmanmaineeseen, sitten sponsoroitais jotain F1-tallia ja lopulta perustettais ihan oma talli ja voitettais ainakin sata maailmanmestaruutta putkeen. :ahem:
Jännityksen vuoksi, katos.. koko maailma huokaisisi pettymyksestä kun F1-Forum Racing ei ensimmäisellä yrityksellä saavuttaisikaan 107 mestaruuden putkea, vaan vasta toisella.Miksei vaikka tasan 107:ataseitsemän? :doubtful:
Ei vaan Jussi ja Jacques. Jussi olis ykköskuski ja Jacu 1B hidastaen kaikkia muitaKuljettajina Hugo ja Max?
4 käyntiä vielä, kohta jollain tärppää käynti nro. 200.Saas nähdä, kuka tekee 200. vierailun mun user-tietoihin, kohta täyttyy.
Se olin mä!4 käyntiä vielä, kohta jollain tärppää käynti nro. 200.
Nyt siellä on jo 208. Itse ei voi käyntimäärää kasvattaa, joten muut siellä käy.Se olin mä!
198...199...200 ja vielä varmuuden vuoksi käynti nro. 201.
Sori käyntifloodaus.