Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Ei vittu voi olla totta.
Mira Nevansuu on ampumassa itseään finaaliin ja Yle näyttää jotain perkeleen uintia. Mira oli äsken kolmantena, nyt neljäntenä.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Mira hyytyi selvästi loppua kohden, mutta pääsi silti loppukilpailuun!! :thumbup::thumbup::thumbup:
kahdeksanneksi sijoittui Mira. Finaalissa kun ampuu oman ennätyksensä, niin mahdollisuudet ovat vaikka mihin.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Voihan perkele! Olen kirjaimellisesti kuukausitolkulla innolla odottanut, että näen kun Mira Nevansuu ampuu olympialaisissa. Odotukseni ovat huomattavan korkealla. Ja mitä tekee YLE? EI NÄYTÄKÄÄN OLYMPIALAISIA VAIKKA KYSEINEN LAJI ON JO ALKANUT!! :jaska::frank::mad::mad_old:
Lähetys alkaa vasta parinkymmenen minuuti päästä vaikka etukäteen ajatellen yksi Suomen suurimmista mitalitoivoista on tekemässä suoritustaan.
Vai että jotain fakinguintia?

http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?p=1083484#post1083484

Örfil

Guest
Kävin eilen pojan monkeylla ABC:llä. Joku tojotahippi ohitti mut sisäkautta liikenneympyrässä :yuck:

Ai jumalauta että teki mieli mennä vetämään lättyyn parkkipaikalla. Homma jäi kiivaaseen sanailuun, mutta olis kyllä tosiaan tarvinnut tönäistä heppua rystyspuolella nenään...:ahem: ...liikennekasvatuksen merkeissä ;)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Netti pätkii:mad:

Tuli tuossa mieleen tuota kauppojen aukioloaikojen vapautusta ajavien juttuja katsoessa mieleen ratkaisu. Täydellinen vapautus ajaisi pikkukaupat entistä ahtaammalle, kun isoilla olisi ison volyymin ansiosta varaa pitää kauppoja auki yöt läpeensä päiväsaikaa pienemmällä miehityksellä ja lähikauppa jäisi sitten ilman aamuostosten rahoja, kun asiakas pöräyttäisi isoon markettiin yöllä maidon loputtua.. Niin se ratkaisuideani: Vapaat aukiolot, mutta kaupat ja kioskit saisivat olla joka päivä auki, mutta vain tietyn tuntimäärän vuorokaudesta. Näin pienet kaupat voisivat toimia päivällä ja ABC:t ym hoitaa yöpuolen. Jes! Olenpa nero.

Makkonen

Guest
Eilen tuli mentyä ravintolaillan päätteeksi jonkun pimatsun luokse jatkoille. :thumbup: En kyllä yhtään muista milloin oon kotia tullut.
Ihme kyllä, ei ole edes kovin pahaa krapulaa, lievää päänsärkyä tosin havaittavissa.

Muttamutta, mulla on ilmeisesti jääny takki jonka povarissa on mun lompakko sen pimun luokse. Ongelmana on se etten tiedä hänen nimeä enkä oo näköjään puhelimeenkaan tallettanut numeroa.
Asiaa hankaloittaa etten muista missä hän tarkalleen asuu. Talon kyllä tiedän, mutta ei ole mitään muistikuvaa mihin kämppään sitä tuli mentyä. Se oli kerrostalo, mutta ei ole muistikuvaa edes monesko kerros se oli. :jaska: :jaska:

Kuoletin kortit, pari viikkoa kuulemma menee ennekuin saan uuden pankkikortin. Joutunee totutelemaan käyttämään käteistä parin viikon aikana.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Eilen tuli mentyä ravintolaillan päätteeksi jonkun pimatsun luokse jatkoille. :thumbup: En kyllä yhtään muista milloin oon kotia tullut.
Ihme kyllä, ei ole edes kovin pahaa krapulaa, lievää päänsärkyä tosin havaittavissa.

Muttamutta, mulla on ilmeisesti jääny takki jonka povarissa on mun lompakko sen pimun luokse. Ongelmana on se etten tiedä hänen nimeä enkä oo näköjään puhelimeenkaan tallettanut numeroa.
Asiaa hankaloittaa etten muista missä hän tarkalleen asuu. Talon kyllä tiedän, mutta ei ole mitään muistikuvaa mihin kämppään sitä tuli mentyä. Se oli kerrostalo, mutta ei ole muistikuvaa edes monesko kerros se oli. :jaska: :jaska:

Kuoletin kortit, pari viikkoa kuulemma menee ennekuin saan uuden pankkikortin. Joutunee totutelemaan käyttämään käteistä parin viikon aikana.

:D Alkoi ihan spontaanisti naurattaa ääneen. Sori :D

abc

DNF
Jos on noin kännissä ollu, niin liekkö sillä väliä saiko vai ei. Vai puhuttiinko tässä taudeista?