Sanoisin jotta yhtä vakava tilanne, jos tuollaisia "unohtaa pysyvästi" vastakkaisen sukupuolen asunnolle.Pohdiskelen shampoon ja hammasharjan vakavuuseroa.
Ei ole shampoo niin vakava. En kokenut shampoo-kriisiä nimittäinPohdiskelen shampoon ja hammasharjan vakavuuseroa.
Juskanen - älä ole tuskanen.Ei ole shampoo niin vakava. En kokenut shampoo-kriisiä nimittäin
Näin minäkin ajattelin. Shampoo ei kuitenkaan ole niin henkilökohtainen juttu, ja olen itsekin jättänyt hiustenhoitotuotteita vastakkaisen sukupuolen kämpille.Ei ole shampoo niin vakava. En kokenut shampoo-kriisiä nimittäin
Onkos sun hammasharja sen luona? :doubtful:Näin minäkin ajattelin. Shampoo ei kuitenkaan ole niin henkilökohtainen juttu, ja olen itsekin jättänyt hiustenhoitotuotteita vastakkaisen sukupuolen kämpille.
Nyt miehenpuolikkaalla kuitenkin on jo oma hammasharja täällä.
Ei ole.Onkos sun hammasharja sen luona? :doubtful:
Ok, sitten on selkeesti paniikin paikka!Ei ole.
Minullakin nelinkertaistui palautus! Lopputulos lähenteli viittäsataa. Hyvä niinkin. :ahem:Sain veronoikaisupäätöksen. Aiemman 300 euron sijasta saankin 872 egee takaisin.
Tulipahan tuntipalkalle hintaa!:thumbup:
Kaksi tuntia yössä on liian vähän.
Se sisältö on koodattu, ja vaatti erillisen krypateuksenpurkuohjelman, jotta saat selville mitä koodatussa tekstissä todella tarkoitetaan.Mikä tän tällaisen "code"-laatikon tarkoitus mahtaa olla?
Törmäsin sellaiseen tuolla foorumin virallisemmalla puolella asioidessani ja jäin ihmettelemään notta miksi pitää olla quote laatikon ohella vielä tällainen code laatikkokin.
Mikä tässä on juju?
Koodi:Kaksi tuntia yössä on liian vähän.
Mikä tän tällaisen "code"-laatikon tarkoitus mahtaa olla?
Törmäsin sellaiseen tuolla foorumin virallisemmalla puolella asioidessani ja jäin ihmettelemään notta miksi pitää olla quote laatikon ohella vielä tällainen code laatikkokin.
Mikä tässä on juju?
Koodi:Kaksi tuntia yössä on liian vähän.
Se sisältö on koodattu, ja vaatti erillisen krypateuksenpurkuohjelman, jotta saat selville mitä koodatussa tekstissä todella tarkoitetaan.
Kaksi tuntia yössä on liian vähän.
Öö siis minkä?Juuri
tämän
takia.
Koodi:Juuri tämän takia.
Tuon rivistyksen pytyy toteuttamaan quotellakin.Juuri
...tämän
......takia
Joo kyllä mä näen että siihen laatikkoon voi kirjoittaa.Koodi:yksi kaksi kolme neljä viisi kuusi seitsemän kahdeksan yhdeksän
Mä kokeilen kanssa tätä
ihmeellistä codejutskaa jolla
ei ole kai oikeasti mitään
järkevää käyttöä foorumilla
TURHA KALU
1
2
3
4
5
6
7
Tosikko tulee ja selittää. CODE-laatikossa fontti on tasalevyinen, eli joka kirjain on yhtä leveä (käytännössä fontti on Courieria). Samaten välilyönti. Näin ollen tekstiä voi muotoilla ja palstoittaa. Olen itse käyttänyt tätä esim. Brian Lawrencen ohitustaulukoissa, jos olet sattunut törmäämään.Joo kyllä mä näen että siihen laatikkoon voi kirjoittaa.
En vaan nyt tällasena vanhana pieruna ymmärrä lain, että mikä tuossa code-laatikossa on
se juttu, että tällainen ominaisuus pitää olla käytettävissä tällä foorumilla(?)
Mitä hyötyä siitä on käytännössä?
Ei ilmeisesti mitään kun yhtään järkevää vastausta ei ole saapunut?
1997-2008
Grand Prix 2008 '07 '06 '05 '04 '03 '02 '01 '00 '99 Total Avg.
===================================================================
1. Australia 11 11 23 5 9 38 19 18 13 41 198 18.4
2. Malaysia 11 12 16 7 20 16 27 47 31 11 199 19.8
Hienoa kiitos! Varsin ymmärrettävää ja selkokielistä. :thumbup:Tosikko tulee ja selittää. CODE-laatikossa fontti on tasalevyinen, eli joka kirjain on yhtä leveä (käytännössä fontti on Courieria). Samaten välilyönti. Näin ollen tekstiä voi muotoilla ja palstoittaa.
Enpä ole törmännyt - eikä ole varmaan niin väliksikäänOlen itse käyttänyt tätä esim. Brian Lawrencen ohitustaulukoissa, jos olet sattunut törmäämään.