Pietari
HarjunHerra
Jätkä luuli, että asun Pietarissa. :jaska:Tajusin just, että eihän Pietari asu ollenkaan niin kaukana kun olen kuvitellut.
Jätkä luuli, että asun Pietarissa. :jaska:Tajusin just, että eihän Pietari asu ollenkaan niin kaukana kun olen kuvitellut.
NO NIIN LUULIN!!Jätkä luuli, että asun Pietarissa. :jaska:
Nythän on ilta...Huomenta!
Näissä logout-linkeissä voisi olla varoitus:frank: siis sitä meinaan, jotta voisi lukea IHAN mitä tahansa linkin selventävää, jottei astu esim jonkun onnettoman virus-linkkeihin.
Oliks toi se Kenneth -trilogia?
Itse heräsin.. Apaut viiden tunnin unien jälkeen, kun herätyskello oli soinut jo puoli tuntia:doubtful: En ole sikeä uninen en..En nukkunu koko yönä ollenkaan.
Minä tiedän jo entuudestaan että jos nukun alle 3 tuntia niin en varmasti herää kelloon, joten päätin vetää sitten putkeen koko pas*n ja nukkua sitten.Itse heräsin.. Apaut viiden tunnin unien jälkeen, kun herätyskello oli soinut jo puoli tuntia:doubtful: En ole sikeä uninen en..
Enkä herännyt kännykän herätyskelloon, vaan siihen kun beibe herätti herättyään siihen.. No nyt MotoGP:tä.Minä tiedän jo entuudestaan että jos nukun alle 3 tuntia niin en varmasti herää kelloon, joten päätin vetää sitten putkeen koko pas*n ja nukkua sitten.
No nimenomaan!!Oliks toi se Kenneth -trilogia?
Kiva, kun oot noin kova ulkoilemaan. :thumbup:Ens viikko mettässä :thumbfh:.
Sotinpurolle?Ens viikko mettässä :thumbfh:.
Olipas harvinaisen hölömö juttu! :jaska:Tietäähän kaikki, mikä on paras peli ruotsalaisessa pokerissa?
- Jätkäpari!