burb
.
Annan? Ai Kofi Annan vai? ÄHÄHÄHÄÄÄ!!!Pääset valintaurakassa vähemmällä kun annat sen emännän ahkeroida ja valita sut.
Annan? Ai Kofi Annan vai? ÄHÄHÄHÄÄÄ!!!Pääset valintaurakassa vähemmällä kun annat sen emännän ahkeroida ja valita sut.
Ai siekään et tykkää siitä paskasta?Tämän vuoden BB-toikki Vapaan kaikkien aikojen 17. suosituin ketju:thumbfh:
Kiitos. Mistä sä ostit noi silmälasit?Päätin tulla esiin julkisuuteen omilla kasvoillani. Olkaapa hyvät.
Uudet silmälasit saan ens viikolla ja näin ollen eivät kaikki kadulla vastaantulevat tunnista. En kerro mistä, koska en saa mainostuloja. Mutta suosittelen kyseistä optikkoa kyllä! Eli vastaus on optikolta ostin, ja haluan lukita vastauksen.Kiitos. Mistä sä ostit noi silmälasit?
Sama kehysmalli voisi olla just passeli mun lärviini.
Ja vielä: Kenellä sä käyt kampaajalla?
Ihan hyvin?Poikaystävä suunnittelee ostavansa asunnon Lohjalta. Mitenköhän siihenkin pitäisi suhtautua...
Lohjalla se on tähän astikin koko elämänsä asunut, mutta olen ehkä elätellyt toivoa, että muuttaisi joskus pois sieltä...Ihan hyvin?
Paitti että Lohjalla asuu keskimäärin suomen kusipäisimmät tyypit. Varsinkin urheilun kanssa tekemisessä olevat.
On siellä muutama ihan ok-tyyppikin. Kuten toi meitin JasonD.:ahem:
Olisko Nummela tai Veikkola kompromissi?Lohjalla se on tähän astikin koko elämänsä asunut, mutta olen ehkä elätellyt toivoa, että muuttaisi joskus pois sieltä...
Juu, ikävä kyllä tuo pitää täysin paikkaansa. :nope:Paitti että Lohjalla asuu keskimäärin suomen kusipäisimmät tyypit. Varsinkin urheilun kanssa tekemisessä olevat.
Se ollaan kyllä jo huomattu.Juu, ikävä kyllä tuo pitää täysin paikkaansa. :nope:
:mad_old:Se ollaan kyllä jo huomattu.
Mikä hätänä?:mad_old:
Paskahätä.:thumbfh:Mikä hätänä?