Vellu
Kuninkaalleninen
Iso kakku.. Ei kuitenkaan ollut pitkä kakku verrattuna kakun leveyteen.Menipäs pitkään
Iso kakku.. Ei kuitenkaan ollut pitkä kakku verrattuna kakun leveyteen.Menipäs pitkään
Just pääsin sanomasta... = hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidaaaaaaaaaaaasPiiitkä kakku.
Kuten myös. Ehkä mä en tänä yönä valvo puoli viiteen asti seuraa,heh,massa, että Euroopan lounaisnurkassa kaikki hyvin.Olen havaitsemassa itsessäni lievää suurempaa väsytystä.
Itse meinaan olla naamat, nollata aivot lauantaille ja palkkapäivään puoli kuuta.Hyvää nenäpäivää, perjantaita ja palkkapäivää!
Palkkapäivähän oli jo eilen :thumbup:Hyvää nenäpäivää, perjantaita ja palkkapäivää!
Jaa-a, vai nenäpäivä? Kaikkea ne keksii. Tosin itse viettäisin mielummin peppu- tai tissipäivää. Pikkasen menee väkisintekemiseksi nämä nenäpäivä, Hyvästi ystävänpäivät ja Halloweenit.Hyvää nenäpäivää, perjantaita ja palkkapäivää!
Suihkarin ponsoroima (tai ei se mitään itse ponsoroi vaan kerjää muilta ilotulitteet) ilotulitusta?:doubtful:Palkkapäivähän oli jo eilen :thumbup:
Tänään täytyy mennä lasten kanssa katsomaan ilotulitusta.
Masku taitaa tänään paukutella ympäri Suomea.Suihkarin ponsoroima (tai ei se mitään itse ponsoroi vaan kerjää muilta ilotulitteet) ilotulitusta?:doubtful:
Juu, mutta ei Suihkari niitä maksa. Sillä on sen paukkufirman nimi siinä ilmoituksessa.:ahem:Masku taitaa tänään paukutella ympäri Suomea.
Täytyy katsoa tuo ilmoitus. Olen ollut vain kuulopuheiden varassa :thumbup:Juu, mutta ei Suihkari niitä maksa. Sillä on sen paukkufirman nimi siinä ilmoituksessa.:ahem:
Tänään on tosiaan hyvä päivä.. persjantai, varsin muhkea palkkapäivä (kahden sotaharjoituksen korvaukset till :alppu, puolikas töipäivä, viikon loma alkoi ja kaiken muun päälle eräästä vuosikausia hierotusta ja väännetystä ja käännetystä ja soudetusta ja huovatusta jutusta saatiin viimeinen vaihe polkaistua liikkeelle.Hyvää nenäpäivää, perjantaita ja palkkapäivää!
Tää ilmaisu on jotain........jotain todella kuvottavaa.. :yuck:Happy happy, joy joy :thumbup: