Kyllä munille potkaisu varmasti viimeiset unenrippeet silmistä saa kaikkoamaan.Reilu jätkä. Ensin muka tsemppaat ja lopuksi potkaset munille. Kiitos. :thumbdown
Kyllä munille potkaisu varmasti viimeiset unenrippeet silmistä saa kaikkoamaan.Reilu jätkä. Ensin muka tsemppaat ja lopuksi potkaset munille. Kiitos. :thumbdown
Puhut sä nyt lähtö- vai maaliviivasta?pidän peukkuja että menisi hyvin ja pääsisit taas ensi vuonnakin viivalle! :ahem:
Tai niinkuin Jere: puna-, sini- ja viivasta...Puhut sä nyt lähtö- vai maaliviivasta?
Ei niistä polvista ole mihinkään. Mennyttä kalua.pidän peukkuja että menisi hyvin ja pääsisit taas ensi vuonnakin viivalle! :ahem:
Onpas mulla tänään ollut paljon asiaa forumille, ja pelkästään tikusta.
Hullu, en mä mitään potkinu. Väsytti aivan sairaasti yötyön* päälle.Reilu jätkä. Ensin muka tsemppaat ja lopuksi potkaset munille. Kiitos. :thumbdown
Jee! Hyvä Suomi! Hyvä Mika! Mieletön tilanne! Mieletön lanne! Nyt saa huutaa! Nyt saa huutaa kans! Nyt ei saa enää huutaa!Nyt on mun huomen, joten kannustusta nyt hei vähän!
Vitutti, otin pois. Vitutus jatkui, en laittanut takaisin.Mihin sun naama on tippunut tuosta vasemmalta?
Ok, selvitys hyväksytty kolmena osapuolille jaettuna kappaleena ja kahtena arkistokopiona.Vitutti, otin pois. Vitutus jatkui, en laittanut takaisin.
Mutta vitutus tulee häviämään kera pääkallosalmiakin.Vitutti, otin pois. Vitutus jatkui, en laittanut takaisin.
Kyl.Mutta vitutus tulee häviämään kera pääkallosalmiakin.
Uhkana ei kyllä ole taholtani tuleva juksaus tai puijaus, siitä en voi kyllä ottaa vastuuta onko niitä vielä tyrkyllänsä.Kyl.
Nyt jo vähän hymyilyttää kun ajattelen mun iltaa ja pääkallosalmiakkiorgioita, vaikka tottakai pieni pelko persiissä jotta mua juksataan nyt oikein kunnolla ja oikeanlaisia pääkallosalmiakkeja ei enää missään olekaan.
Kyllä mun mielestä sun pitäis ottaa vastuu tästä nyt.Uhkana ei kyllä ole taholtani tuleva juksaus tai puijaus, siitä en voi kyllä ottaa vastuuta onko niitä vielä tyrkyllänsä.
Hyvä on, otan poliittisen vastuun siinä tapauksessa, ettei siellä ole niitä pääkallosalmiakkeja.Kyllä mun mielestä sun pitäis ottaa vastuu tästä nyt.