Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Menoksi sitten!:thumbup::ahem:
Varo vaan, ettei joku taskuvaras iske paksuun lopmsaan tai mustat miehet vie Belmistä...
Mullla on ihan oma lompsa mukana eikä sun lompsaa.:thumbfh:

Mutta yritän pitää siitäkin huolta kyllä. Perstaskussa en ole IKINÄ muuten lompakkoa kantanut. Kyllä se on yleensä povarissa tai sitten 'munataskusssa'.

Lisäksi olen aika hyvä keventämään lompakkoa. Ei siellä ole mitään ylimääräisiä kortteja tai lappuja mukana ulkomailla. Kukas se olikaan forumisteista, joka rullattiin Monzan kisassa. Meni muistaakseni jopa metsästyskortti. Sehän se on pirun tarpeellinen formulakisoissa tai yleensäkin ulkomaanmatkalla.:D
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Teen töitä. Mitenkä mulla on sellanen fiilis, että vain tosi tröpöt on välipäivinä töissä? :thumbfh:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Teen töitä. Mitenkä mulla on sellanen fiilis, että vain tosi tröpöt on välipäivinä töissä? :thumbfh:
Meitin virmassa uus pomo totes että saa ottaa PALKANTONTA vapaata jos haluaa välipäiviksi. Mä totesin, että josko nyt kuitenkin käytettäisiin ensin viime talven käyttämättömät talvilomat ensin.

Mutta siis joo, tuntuu monessa firmassa olevan halua antaa palkattomia vapaita. Eli siinä mielessä ainakin voit kokea tekeväsi tarpeellista työtä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kukas se olikaan forumisteista, joka rullattiin Monzan kisassa. Meni muistaakseni jopa metsästyskortti. Sehän se on pirun tarpeellinen formulakisoissa tai yleensäkin ulkomaanmatkalla.:D
En tiedä, mutta isältä lähti ensin lompsa Monzassa. Sitten oli soittamassa Visan sulkuun, niin oli kännykkäkin kadonnut. Tietenkin kaikki plussa-kortista lähtien mukana:ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
En tiedä, mutta isältä lähti ensin lompsa Monzassa. Sitten oli soittamassa Visan sulkuun, niin oli kännykkäkin kadonnut. Tietenkin kaikki plussa-kortista lähtien mukana:ahem:
No sun suvusta sen uskookin, mutta että joku normi-ihminen kantais mukanaan Plussa-, ja metsästyskortit.:thumbfh:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Meitin virmassa uus pomo totes että saa ottaa PALKANTONTA vapaata jos haluaa välipäiviksi. Mä totesin, että josko nyt kuitenkin käytettäisiin ensin viime talven käyttämättömät talvilomat ensin.

Mutta siis joo, tuntuu monessa firmassa olevan halua antaa palkattomia vapaita. Eli siinä mielessä ainakin voit kokea tekeväsi tarpeellista työtä.
Meillä tarjottiin mahdollisuutta vaihtaa talvilomarahoja vapaiksi joulun seutuun. YT:eitä odotellessa...
 
Ylös