burb
.
Eipä sitten muuta kuin hauskaa reissua. :thumbup:Joulu on sitten vietetty täällä. Eli siltä osin homma pulkassa.:thumbup:
MAHTAVA FIILIS!:ahem::ahem::ahem:
Eipä sitten muuta kuin hauskaa reissua. :thumbup:Joulu on sitten vietetty täällä. Eli siltä osin homma pulkassa.:thumbup:
Pistetään botoxia poskeen.Tosipaikka: Kauniit pojat
Sub Klo: 23.35 Pvm: 21.12.2008
Brittimiehet käyttävät yhä enemmän aikaa ja rahaa kaunistautumiseen.
Ei hassumpi päätös.Kirjoitin tänään näköjään 415 viestiä :thumbfh: En yritä huomenna parempaa tulosta...
Huomenna jos olen kuosissa niin menee päivä enimmäkseen ulkoillessa.Ei hassumpi päätös.
Hywää reissua!Woo-Hoo!
Joulu on sitten vietetty täällä. Eli siltä osin homma pulkassa.:thumbup:
Mullla on ihan oma lompsa mukana eikä sun lompsaa.:thumbfh:Menoksi sitten!:thumbup::ahem:
Varo vaan, ettei joku taskuvaras iske paksuun lopmsaan tai mustat miehet vie Belmistä...
Meitin virmassa uus pomo totes että saa ottaa PALKANTONTA vapaata jos haluaa välipäiviksi. Mä totesin, että josko nyt kuitenkin käytettäisiin ensin viime talven käyttämättömät talvilomat ensin.Teen töitä. Mitenkä mulla on sellanen fiilis, että vain tosi tröpöt on välipäivinä töissä? :thumbfh:
Tervetuloa kerhoon :ahem:Teen töitä. Mitenkä mulla on sellanen fiilis, että vain tosi tröpöt on välipäivinä töissä? :thumbfh:
En tiedä, mutta isältä lähti ensin lompsa Monzassa. Sitten oli soittamassa Visan sulkuun, niin oli kännykkäkin kadonnut. Tietenkin kaikki plussa-kortista lähtien mukana:ahem:Kukas se olikaan forumisteista, joka rullattiin Monzan kisassa. Meni muistaakseni jopa metsästyskortti. Sehän se on pirun tarpeellinen formulakisoissa tai yleensäkin ulkomaanmatkalla.
Mutta kun rosmot käyttää Plussa korttia niin isäsihän saa Plussa-setelitEn tiedä, mutta isältä lähti ensin lompsa Monzassa. Sitten oli soittamassa Visan sulkuun, niin oli kännykkäkin kadonnut. Tietenkin kaikki plussa-kortista lähtien mukana:ahem:
No sun suvusta sen uskookin, mutta että joku normi-ihminen kantais mukanaan Plussa-, ja metsästyskortit.:thumbfh:En tiedä, mutta isältä lähti ensin lompsa Monzassa. Sitten oli soittamassa Visan sulkuun, niin oli kännykkäkin kadonnut. Tietenkin kaikki plussa-kortista lähtien mukana:ahem:
Tota just tarkoitin. Ja tuntuu olevan sen verran tärkeetä, että saa/pitää tehdä välipäivätkin.Ja 'näinä päivinä' voi olla tyytyväinen että on töitä.
:eek!::idea::ahem:Mutta kun rosmot käyttää Plussa korttia niin isäsihän saa Plussa-setelit
Meillä tarjottiin mahdollisuutta vaihtaa talvilomarahoja vapaiksi joulun seutuun. YT:eitä odotellessa...Meitin virmassa uus pomo totes että saa ottaa PALKANTONTA vapaata jos haluaa välipäiviksi. Mä totesin, että josko nyt kuitenkin käytettäisiin ensin viime talven käyttämättömät talvilomat ensin.
Mutta siis joo, tuntuu monessa firmassa olevan halua antaa palkattomia vapaita. Eli siinä mielessä ainakin voit kokea tekeväsi tarpeellista työtä.