Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Perhana kun väsyttäis. Tekis mieli valvoa ja vahtia tota kinkkua tuolla uunissa, jos se vaikka karkaa. Toisaalta jos nyt ei nuku kunnolla niin huomenna väsyttää kaks kertaa enemmän :eek:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Perhana kun väsyttäis. Tekis mieli valvoa ja vahtia tota kinkkua tuolla uunissa, jos se vaikka karkaa. Toisaalta jos nyt ei nuku kunnolla niin huomenna väsyttää kaks kertaa enemmän :eek:
Kannattaa laittaa uuni lukkoon ja heittää avain olan yli jonnekin. Aamulla voi sitten leikkiä "haetaan avainta" -leikkiä savun hälvettyä.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Kannattaa laittaa uuni lukkoon ja heittää avain olan yli jonnekin. Aamulla voi sitten leikkiä "haetaan avainta" -leikkiä savun hälvettyä.
Uunin saa lukkoon kyllä, mutta onneksi leivinuunista loppuu potku ennen kuin kinkku menee rusinaks.

burb

.
Tätä se dementia teettää, ei dementia! Vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys vaan, väsymys ja dementia. JUMALAUTA!!!
:D

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Tuli varailtua lennot Dubliniin kolmen viikon päähän. Pakko oli, kun halvalla sai.

Knoukka

Well-known member
Taidanpa kömpiä sänkyyn kirjan kanssa. Ja itse ostin itselle lahjaksi kirjoja, joten sai avata ennen aattoiltaa!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Pudotin iltakävelyllä ollessani avaimet. Samassa nipussa oli avaimet autoon ja kahteen asuntoon. :frown: Huomasin tapahtuman vähän ennen kotiovea ja vaihdoin suunnan takaisinpäin. Siellähän ne olivat jalkakäytävällä reilun korttelin matkan päässä. *huoh* Onneksi oli hiljaista, eikä kukaan muu löytänyt niitä ennen minua.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Tätä se dementia teettää, ei dementia! Vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys vaan, väsymys ja dementia. JUMALAUTA!!!
Dementia, koskeeko se minua? Ai, mikä?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
- Me lähdetään hakemaan kuusta.
- Mitä te kuusta? Kuukiveäkö?! ÄHHHÄÄÄKKRRRÄÄÄHHHhhÄÄÄääää!!!11

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Meinasin tehdä joulupollin.. Vieläkö sitä mitä muuta jouluun kuuluisi?

joululaulut
jouluvirret
joulukirkko
joululahjat
joulupukki (itse pukkina, muksut odottavat pukkia tm)
joulukuusi
joulusauna
jouluruoat (piparista kinkkuun)
jouluohjelmat (joulurauhan julistuksesta Lumiukkoon)
joulukoristeet
sukuloiminen
hautausmaalla käynti

yussi

Virallisesti teini
Sijainti
Suomussalmi
Meinasin tehdä joulupollin.. Vieläkö sitä mitä muuta jouluun kuuluisi?

joululaulut
jouluvirret
joulukirkko
joululahjat
joulupukki (itse pukkina, muksut odottavat pukkia tm)
joulukuusi
joulusauna
jouluruoat (piparista kinkkuun)
jouluohjelmat (joulurauhan julistuksesta Lumiukkoon)
joulukoristeet
sukuloiminen
hautausmaalla käynti
Puuro! Perkama ku syätiin puuroa, vaikkei tehny ees mieli!