maradona
Resistive User
Arvon tässä että lähtisinkö kavereiden kanssa muutamalle. Ei ehkä muuten tarvitsisi mutta olisi vissiin viimeinen tilaisuus päästä härnäämään niitä ennen maanantaita. Astuvat näet armeijan palvelukseen silloin.
Heips! Minulla olisi menofiiliksiä. Lähdetäänkö? Pistän privaa.Arvon tässä että lähtisinkö kavereiden kanssa muutamalle. Ei ehkä muuten tarvitsisi mutta olisi vissiin viimeinen tilaisuus päästä härnäämään niitä ennen maanantaita. Astuvat näet armeijan palvelukseen silloin.
Ai te tulitte jo takas?Ei sitten menty.
Nopeammin kuin uskalsi odottaakaan.Ai te tulitte jo takas?
Tarkista, oliko lautasella jäkälää.Äsken kävin kakkimassa ja kuten luonnollista on, tarkastin tuloksen. Oli sellaisia pieniä sieviä papanoita rykelmä, aivan kuin poron jätös eli jädelmä. Siis sellaisia söpöjä kikkareita joilla ei tee yhtään mitään mutta niitä on paljon. Vähän kuin OoPeen postaukset.
Oonkohan mä poro?
Ei löytynyt jäkälää tai lautasta,Tarkista, oliko lautasella jäkälää.
Sama vika. Tai siis kahvit.Täälä on vissiin armaani burb ollu pikku tipsuissa.
Meinas pyrskähtää mehut näppäimille kun tuon sun papana kuvaelman luin.
Juuri äsken kuu kiinnitti huomioni keittiön ikkunasta ulos katsottuna. Hieno hetki.Sattuipa äsken liikenteessä hieman kummallinen juttu. Odottelin liikennevaloissa ja ajattelin, että on ihmeen pitkät keltaiset ja muut vaan ajaa ohi. Sitten huomasin, että minulle onkin vihreät. No, ehkä on ollut liian rankka viikkon. Tuijottelin nimittäin ajatuksissani täysikuuta.
Hyvin menee siis. :thumbup:Sattuipa äsken liikenteessä hieman kummallinen juttu. Odottelin liikennevaloissa ja ajattelin, että on ihmeen pitkät keltaiset ja muut vaan ajaa ohi. Sitten huomasin, että minulle onkin vihreät. No, ehkä on ollut liian rankka viikkon. Tuijottelin nimittäin ajatuksissani täysikuuta.
Niinpä. Upea molluska. Tänä iltana pitää lähteä kuutamokävelylle!Juuri äsken kuu kiinnitti huomioni keittiön ikkunasta ulos katsottuna. Hieno hetki.
Nyt olen kyllä kade Ehkä jo viikon päästä minäkin pääsen kunnolliselle iltalenkille.Niinpä. Upea molluska. Tänä iltana pitää lähteä kuutamokävelylle!
Mollusca.Niinpä. Upea molluska. Tänä iltana pitää lähteä kuutamokävelylle!
Sattuipa äsken liikenteessä hieman kummallinen juttu. Odottelin liikennevaloissa ja ajattelin, että on ihmeen pitkät keltaiset ja muut vaan ajaa ohi. Sitten huomasin, että minulle onkin vihreät. No, ehkä on ollut liian rankka viikko. Tuijottelin nimittäin ajatuksissani täysikuuta.