Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
Heitin Nordmannin pihalle ja vielä pitäisi pakata tavarat varastoon odottamaan seuraavaa. Ihanaa saada taas elintilaa.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Juu, pointtini oli lievä ihmettely aikuisen miehen kukkumisesta foorumilla tuohon aikaan keskellä viikkoa. Tai mitäpä se mulle kuuluukaan...:eek: Tuletko toimeen vähillä yöunilla vai oliko "lastenhuoltoa" tms tuohon aikaan?
Ja joskus taisit yrittäjäaikaan tehdä kirjatöitä kanssa aamuyöstä? Onko silloin sopivan rauhallista?
Itsellä menee talvella melko helposti se 8 h / pv unta, kesällä sitten n 6 h.
Yömyöhään en jaksa enää tehdä mitään paperitöitä kunnolla... :dunno:
Tässä laiskotellessa tuo rytmi on mennyt vähän poskelleen.
Ensi viikolla alkaa palkkaduunit, joten eiköhän se siitä asetu taas.

Tuleva esimies näytti pälättävän uusimmassa A-Studiossa niitä näitä. Etupäässä kuitenkin sitä sun tätä.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Saavuin töistä n. 16.45 istumaan tähän tuolille, ja kaupassakäyntiä + ruokailua lukuunottamatta olen aika liki koko ajan siitä lähtien tässä istunut. Ehkä joku kolmisen tuntia.
Näen tästä koko ajan olohuoneen verhot.
Tällä hetkellä mietin, että miten selviän siitä tilanteesta, että huomasin n. viisi minuuttia sitten, että verhot on eri verhot, ku aamulla töihin lähtiessä.
Pystyisköhän siihen vetoamaan, että verhot ovat liki samannäköiset? Eihän punaisen ja valkoisen värin ero kuitenkaan kovin suuri ole...?
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Saavuin töistä n. 16.45 istumaan tähän tuolille, ja kaupassakäyntiä + ruokailua lukuunottamatta olen aika liki koko ajan siitä lähtien tässä istunut. Ehkä joku kolmisen tuntia.
Näen tästä koko ajan olohuoneen verhot.
Tällä hetkellä mietin, että miten selviän siitä tilanteesta, että huomasin n. viisi minuuttia sitten, että verhot on eri verhot, ku aamulla töihin lähtiessä.
Pystyisköhän siihen vetoamaan, että verhot ovat liki samannäköiset? Eihän punaisen ja valkoisen värin ero kuitenkaan kovin suuri ole...?
Tarvitseeko sinun tarkentaa ajankohtaa, missä vaiheessa havainnon teit?
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Saavuin töistä n. 16.45 istumaan tähän tuolille, ja kaupassakäyntiä + ruokailua lukuunottamatta olen aika liki koko ajan siitä lähtien tässä istunut. Ehkä joku kolmisen tuntia.
Näen tästä koko ajan olohuoneen verhot.
Tällä hetkellä mietin, että miten selviän siitä tilanteesta, että huomasin n. viisi minuuttia sitten, että verhot on eri verhot, ku aamulla töihin lähtiessä.
Pystyisköhän siihen vetoamaan, että verhot ovat liki samannäköiset? Eihän punaisen ja valkoisen värin ero kuitenkaan kovin suuri ole...?
Ei välttämättä.
Jospa mä en ota verhoja puheeks lain, ja kun ne tässä illan mittaan tulee puheeks kuitenkin, niin ellei erikseen kysytä, en mainitse havaitsemisajankohtaa ollenkaan.
Omaehtoisessa asian esilleottamisessa on aina olemassa se riski että verhot on vaihdettu jo viime viikolla. Kannattanee siis antaa asian vaan olla.

Toisaalta, meillä esitettiin kerran kysymys: "Huomasitko että makuuhuoneen verhot oli vaihtuneet?" mihin mun oli pakko vastata: "Onks siellä verhot? Eiks siellä oo semmonen rullajuttu?". Oli siinä rullaverhon päällä toiset verhot, olleet jo pidemmän aikaa. Ymmärrystä sain osakseni.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Huomenta vaan!

Pimeää ja pakkasta. Parempi aamu siis kuin parina edeltävänä päivänä. Lisää lunta kaivataan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Huomenta vaan!

Pimeää ja pakkasta. Parempi aamu siis kuin parina edeltävänä päivänä. Lisää lunta kaivataan.
Täällä on -18 astetta ja Rovaniemellä odottaa -26 asteen keli. Ekaa kertaa on sukset mukana reissussa. Turhaan.:thumbfh:

Huomenta vaan.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Mulla tuli aamulla mieleen viistoonkävelijöitä väistellessä, että aatelkaas kuulkaas sitä, jos jalankulkijoilla olisi pakolliset vilkkuliivit. Näkis heti minne joku aikoo kääntyä. Tai jos jollakin on kiire, se vilkuttas hätävilkkuja tai vastaavia, esim. kiirevilkkuja juostessa. Ne ois semmoset pitkälle näkyvät discovalot, että huomais ajoissa varoa kun sellasen näkisi.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mulla tuli aamulla mieleen viistoonkävelijöitä väistellessä, että aatelkaas kuulkaas sitä, jos jalankulkijoilla olisi pakolliset vilkkuliivit. Näkis heti minne joku aikoo kääntyä. Tai jos jollakin on kiire, se vilkuttas hätävilkkuja tai vastaavia, esim. kiirevilkkuja juostessa. Ne ois semmoset pitkälle näkyvät discovalot, että huomais ajoissa varoa kun sellasen näkisi.

Kehiin vaan. Ei autoilijatkaan päälle tulisi, ainakaan huomaamatta.
 
Ylös