Olga
.
Sekö, jossa on Salovaarasta ja Röyhkästä? Ostiko Baltha vanhan lehden?Mulla on vieläkin kyseinen lehti tallessa. Ostin useita vuosia sitten
Sekö, jossa on Salovaarasta ja Röyhkästä? Ostiko Baltha vanhan lehden?Mulla on vieläkin kyseinen lehti tallessa. Ostin useita vuosia sitten
Niissähän on niitä mielenkiintoisia artikkeleita :ahem:.Itsehän olen kerran alittanut normit ja ostanut miesten lehden, yhdestä syystä.
Ne rakastaa meitä Kimin ansiosta. :ahem:Olimme Pohjois-Italiassa viikon mäkihommissa (maksettu mainos!) ja useassa raflassa + majapaikassa henkilökunta liki ylisti suomalaista asiakasta verrattuna polakkeihin ja muihin itäturisteihin. Suomalainen osaa antaa tippiä, käyttäytyä ravintolassa jne. ja avata suunsa kun pitää puhua. On noilla itäturisteilla vielä pitkä matka siihen...
Eiku tään Häkkisen Kimin.Ai Makkosen Kimin?
Ehdottomasti:thumbup:Niissähän on niitä mielenkiintoisia artikkeleita :ahem:.
Ehdottomasti:thumbup:
Olosuhteiden pakosta kuulin tuon haastattelun ja ymmärtääkseni kyseessä oli joko kolmanneksi tai neljänneksi tullut henkilö.Tosta tulikin mieleen että muistattekos muuten kuka on viimeisin shrunkkauksen SE -mies?
Jäbää haastateltiin tossa viime vuonna Raadio Rokissakin! Oli se pikkaisen ei-niin-ylpeä- tittelistä
Hetkinen... eikös se kirjasto aukea vasta klo 10?Terveisiä Lumon kirjaston koneelta
Toisessa maailmassa ei ole aikaa.Hetkinen... eikös se kirjasto aukea vasta klo 10?
Terve. Kuinkakohan Metallican porinkeikalle menee liput.Neljä tuntia sitten alkoi lippujenmyynti Madonnan keikalle ja huuto.net on jo täynnä myyjiä. Esimerkiksi A-katsomoon 2 lippua, joista on tarjottu jo 825e.
edit. 1000e nyt, HULLUT.
Trokarit osu kultasuoneen. Linnaan kaikki.Neljä tuntia sitten alkoi lippujenmyynti Madonnan keikalle ja huuto.net on jo täynnä myyjiä. Esimerkiksi A-katsomoon 2 lippua, joista on tarjottu jo 825e.
edit. 1000e nyt, HULLUT.
Ei se laitonta ole. Mahtaa vituttaa aika ankarasti tuolta lipun ostaneita, mikäli konsertti perutaan.Trokarit osu kultasuoneen. Linnaan kaikki.
Ei ole, kunhan avauduin.Ei se laitonta ole.