Pietari
HarjunHerra
Ei täälä kuules oo etälääkäreitä, eikä edes poppamiehiä. :wink:Sydän pumppaa helvetin kovaa Mistäköhän johtuu tuntuu ihmeelliseltä eikä ole myöskään ekakerta.
Kannattaskohan mennä lääkäriin, jos tuommonen ongelma on? :eek!:
Ei täälä kuules oo etälääkäreitä, eikä edes poppamiehiä. :wink:Sydän pumppaa helvetin kovaa Mistäköhän johtuu tuntuu ihmeelliseltä eikä ole myöskään ekakerta.
Kannattas.Ei täälä kuules oo etälääkäreitä, eikä edes poppamiehiä. :wink:
Paniikkihäiriö :frank:Sydän pumppaa helvetin kovaa Mistäköhän johtuu tuntuu ihmeelliseltä eikä ole myöskään ekakerta.
Ei kannata. Mutta jos lakkaa lyömästä niin sitten kiireen vilkkaa kyllä.Ei täälä kuules oo etälääkäreitä, eikä edes poppamiehiä. :wink:
Sullahan lyö punppu yhtä harvaan kuin mulla. Kerran aina valaisinpylväiden välillä.Ei kannata. Mutta jos lakkaa lyömästä niin sitten kiireen vilkkaa kyllä.
Erona on se, että knoukkari menee juosten, sä autolla.Sullahan lyö punppu yhtä harvaan kuin mulla. Kerran aina valaisinpylväiden välillä.
Erona on se, että knoukkari menee juosten, sä autolla.
Mie oon nyt parempi neuvomaan, kun pumpussani on vikaa.Ei kannata. Mutta jos lakkaa lyömästä niin sitten kiireen vilkkaa kyllä.
Täällä taas. En mene vinemään parturitoikkiin.Käväisen parturissa.
Piti muuten AMK:ssa tehdä SWOT-analyysiä käsittelevästä kirjasta essee opettajalle, jotta pääsisin kurssin läpi...oli siis koko kurssin idea tuo. Luin eka 10-20 sivua ja plarailin loput viidessä minuutissa läpi ja sit sävelsin paperille muistaakseni 10-15 sivua USKOMATON SKEIDAA omasta päästä!Yhtä hyvin kuin SWOT-anal yysi.:ahem:
Älä valita, vaan muutu itse Moeksi! Mä voin olla sillä välin Pietari.Moe! Oot muuttunu Jacquesiksi! :frank:
Mie voisin sit olla Lancer.Älä valita, vaan muutu itse Moeksi! Mä voin olla sillä välin Pietari.
Sitähän noi kaikki valittaa!:thumbfh:Moe! Oot muuttunu Jacquesiksi! :frank:
Liikkuessa syke nousee?Sydän pumppaa helvetin kovaa Mistäköhän johtuu tuntuu ihmeelliseltä eikä ole myöskään ekakerta.
Jos asiaan liittyy huimausta tahi pahoinvointia, niin mars lääkäriin samantien. Muutenkin kannattaa mennä jos pelottaa, lisälyönnit on yleensä vaarattomia, mutta jos kyseessä esimerkiksi paniikki-/ ahdistuskohtaus, siihen on ihan kiva saada lääkitys.Sydän pumppaa helvetin kovaa Mistäköhän johtuu tuntuu ihmeelliseltä eikä ole myöskään ekakerta.
Ihan hyvin.Toimiiko se?
Hyvin toimii. Esa Lahtela puhuu mitenkä Ahvenanmaalle voisi sijoittaa pakolaisia.. Lisäkseen taitaa olla 2 edustajaa paikalla. Eläköön kansanvalta:thumbup:Pätkiiköhän eduskunnan verkkolähetys muilla vai onko mun 1 megan yhteys liian hidas? Piti pitkän tauon juuri velton puheen aikana :jaska:.