Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Ja auton keula pikitielle. Näkemiin.
Ja auton keula pikitielle. Näkemiin.
Sitten Eläkeläis-bingo pystyyn, että kuka bändin jäsenistä sammuu ensimmäisenä, tai saapuuko kukaan lavalle.Hirveätä menoa teillä siellä keikalla!
maalainenEi oo netti toiminut koko päivänä. Kärrykkä modeemina nytten. Ja on hidas.:jaska:
Mulla on kotona kaksi nettiliittymää Ja tänään oli toimimattomana kolme firman sähköpostiosoitettaEi oo netti toiminut koko päivänä. Kärrykkä modeemina nytten. Ja on hidas.:jaska:
Hemmetti, mullakin on tällä hetkellä kaks, ja silti tappelin tän kanssa hetken tänään. Ei tullu mieleenkään, että ois voinu käyttää tuota toista Duunin sähköpostit toimi kyllä liiankin hyvin tänään silti.Mulla on kotona kaksi nettiliittymää Ja tänään oli toimimattomana kolme firman sähköpostiosoitetta
No tasan vuosi sitten ostin tuon 400e vaihoin heti sylinterin tehokkaampaan 50cc että kulkee noin 70. Mitään vikaa ei ole ollut paitti kylmänä kytkin vähä luistaa mutta ei kannata revittää kylmilteen.Ihan nätin näköinen, onkos toi semmone perus peevee mitä saa koko ajan korjaa ?
Nyt on nähty. :ahem: Monikohan meistäkään tuossa iässä on tuollaisessa kunnossa ja vauhdissa. Ei moni, arvaan.Olipa mahtava mummo just tohtori Kiminkisessä! :thumbup::ahem:
Toimi sitten illalla. Oli naapurillakin netti alhaalla, ja soitettuaan DNA:lle, niin siellä epäiltiin vian olenvan käyttäjässä tai käyttäjän laitteissa.Ei oo netti toiminut koko päivänä. Kärrykkä modeemina nytten. Ja on hidas.:jaska:
:doubtful: Mitä tekemistä maalaisuudella on kaapelivikaan, kaupunkilainen?maalainen
Mä luulin, että sä jätit Forumin taaksesi.maalainen
Mink' taakseen jättää, sen edestäns löytää :ahem:Mä luulin, että sä jätit Forumin taaksesi.
Micael nauttii vaan taiteilijan vapaudesta.Mä luulin, että sä jätit Forumin taaksesi.
.Risto Lindstedtin kolumni sanoi:Ajan rientoa on helpompi ymmärtää, kun sitä tarkkailee uroskoiran eetoksen kautta:
Kaikki tutkitaan, ja ellei sitä voi syödä tai naida, sen päälle kustaan.
Ei sulla ooo rahaakaan.Kävin asuntoesittelyssä, paritalo, naapurissa asuu leski, jonka mies koko talon aikoinaan rakensi. Talo aika surkeassa kunnossa...en ostanut. :dunno:
Pankki ostaa.Ei sulla ooo rahaakaan.