Koulu. Oluen ystävälle. Ehdottomasti. Paljon omia uniikkeja oman panimon oluita. Jos taas skriinejä ja ränttätänttää haluaa, niin en osaa vastata.Mikäs on hyvä parilla-käynti-baari Turussa? Mulla on huikeat muistot Monacon F1-kisan katsomisesta screeniltä siitä kävelykadun siitä niinku. Joku Pikku... oli sen baarin nimi. Hieno reissu oli :thumbup:
Taisi olla aika vahva humala tila, nimittäin Ilves on TampereellaNo Torrehan se :thumbup: Oli muuten ihan mahtava meininki, terkkuja vaan Jaakolle ja Elinalle
Oon vissiin kerran käyny Edisonissa, mutta missä toi Poro on? Matxin ja yhen kaverin kans istuttiin hetken jossain paikassa suht lähellä Edisonia. Siellä oli scriini ja sieltä sai Ash Treen valkkaria :ahem: Jossain siinä kauppakeskuksessa (jonka nimeä en muista, mutta jossa on Stocka ym) kävin kaverini miehen kanssa hänen viimeisellä poikamieskaljallaan. Olen aika ylpeä siitä kunniasta Loput Turun baarikokemukset melkein rajoittuukiin Ilveksen yökerhoon. Se on muuten hemmetin sokkeloinen paikka kovassa humalassa
Paitti silloin kun niillä on vieraspeli.:ahem:Taisi olla aika vahva humala tila, nimittäin Ilves on Tampereella
Hemmetti, niinpä on Se Börs juttu on Turussa? No, S-ryhmän mestoja molemmat Ilveksen yökerho on tylsä, Hamburgerissa oli parempi meno.Taisi olla aika vahva humala tila, nimittäin Ilves on Tampereella
Itte en tykkää Koulun MILJÖÖSTÄ, jotenki ahdistava.Koulu. Oluen ystävälle. Ehdottomasti. Paljon omia uniikkeja oman panimon oluita. Jos taas skriinejä ja ränttätänttää haluaa, niin en osaa vastata.
Purukumiako kävit ostamassa?Aion rahoittaa monikansallista suuryritystä joka vähät välittää ihmisoikeuksista jyrätessään tuotteitaan maailman joka kolkkaan suurimman mahdollisen voiton tavoittelussaan.
En minä tuota kulmikkaaksikaan haukkuisi. Pyöreä on, vähän vain muhkurainen.Maapallo ei ole pyöreä, kuten kuva selvästi osoittaa!
Ei olekaan, se on nimittäin valtava, kehittynyt golfpallo. Jumala kun haluaa huijata golfinpeluussa laittamalla muutamat muhkurat sileiksi, jotta pallo kaartuisi aina vaikeissa paikoissa suoraan griiniin.Maapallo ei ole pyöreä, kuten kuva selvästi osoittaa!
Se oli Kymmenen Uutisista, mutta en muista mitä asia koski.Pieni muistikuva on mielessä jostakin uutislähetyksestä, jossa studiossa haastateltava asiantuntija menee aivan lukkoon ja uutistenlukija yrittää saada juttua jatkumaan.
Muistaako joku ja jos muistaa ja löytyy, niin linkkiä tähän.
Siinä mielessä ihan jännä pallo, että jotkin osat merestä ovat mannerosia korkeammalla ja päinvastoin! :eek!: Tietääköhän maailmanlopun ennustajat TÄMÄN!Maapallo ei ole pyöreä, kuten kuva selvästi osoittaa!
Toihan on joku muovailuvahapaskakasa, joten ei ihmekään ettei se ole pyöreä. Oikea pallo on!!!!!!1Maapallo ei ole pyöreä, kuten kuva selvästi osoittaa!
Jaaha, nyt hokasin miksä noi värit menee tollai. Tiedostonnimi paljastaa.Siinä mielessä ihan jännä pallo, että jotkin osat merestä ovat mannerosia korkeammalla ja päinvastoin! :eek!: Tietääköhän maailmanlopun ennustajat TÄMÄN!