Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Känny ilmoitti äsken, että ei ole verkkoa. :doubtful: Olin jo huolestunut, kun olisi tärkeää saada yhteyksiä sinne sun tänne. Kun sitten verkko löytyi, tulla tupsahti ensimmäisenä kuvallinen viesti. Jess!

Olis tarkoitus lähteä muutamiksi päiviksi 'kiertämmääv vähäm moalimmoa'. Hieman Moen kaltaista sukkulointia: ensin länsiluoteeseen, sitten kohti etelää ja lopulta itälaitapuolta koti kotia. Pärjäilkää!
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Känny ilmoitti äsken, että ei ole verkkoa. :doubtful: Olin jo huolestunut, kun olisi tärkeää saada yhteyksiä sinne sun tänne. Kun sitten verkko löytyi, tulla tupsahti ensimmäisenä kuvallinen viesti. Jess!

Olis tarkoitus lähteä muutamiksi päiviksi 'kiertämmääv vähäm moalimmoa'. Hieman Moen kaltaista sukkulointia: ensin länsiluoteeseen, sitten kohti etelää ja lopulta itälaitapuolta koti kotia. Pärjäilkää!
Moicca! :eek:

Oon silti aika varma, ettei Olga pysty pysymään Forumilta pois, vaikka näin martyyrinomaisesti päättikin lähteä. Syytän Kouvoa tästäkin!
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Olis tarkoitus lähteä muutamiksi päiviksi 'kiertämmääv vähäm moalimmoa'. Hieman Moen kaltaista sukkulointia: ensin länsiluoteeseen, sitten kohti etelää ja lopulta itälaitapuolta koti kotia. Pärjäilkää!
No haa! Jos ajelet kasitietä riittävän etelään, niin tarjoan pystökaffet Rauman torilla kera possumunkin. Jos muuten sopii aikatauluihisi.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Musta tuntuu että mä kylvin eilen sellasen siemenen (ei liity boltsien antimiin, tiedoks), että jos se lähtee kasvamaan, ja jos mä annan sen kasvaa, mä olen vaihteeks kusessa. Ihan vaan näin välihuomautuksena tälläinen merkityksetön ilmoitus.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Sielläkin kai tuulee reilusti. Ei oikein nappaa mennä laittamaan peltejä katolle. Torstaina sain taas alulle ja toistaiseksi ovat paikoillaan pysyneet. Pitäisi vaan saada loputkin.
Aika vinkka kävi tuossa Töölönlahden tienoilla ja paikoin Keskuspuistossakin.

Mutta kolmekymmentä kilsaa juosta pätkytin. Viikon treenitauko tuntui jaloissa todella upeelta. Haltialan mailla kun tein 15 kilsan kohdalla tiukan upparin niin vihlaisi g-voimat polvessa, muuten ei mitään vaimallusta.

Tullessa vedin Paloheinän kahvilassa mustikkakeiton ja vikan vitosen teki aivan helvetisti mieli suklaata. Juoksinkin suoraan tohon Porthaniankadun kooextraan ja ostin aika hyvän kasan suklaata nautiskeltavaksi ruoan ja lihashuollon päälle.

Nyt oottelen että pitsataikina nousee.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Et sitten muistanut ottaa lompakkoa mukaan.
Heh, hyvä tuo kommentti tuossa uutisessa:
Pikkuhiljaa pitäisi alkaa herätä siihen, että poliiseja tarvitaan lisää ja nimenomaan kadulla. Ei näitä ryöstäjiä saada muuten kuriin. Kovin ikävää, että maksetaan kalliita veroja ja ollaan turvattomia Helsingin kantakaupungissakin. Ei näin.
Passipoliisien ripotteluko sen ryöstelyn estäisi. Eikä maksaiskaan mitään.
 
Ylös