Ohoh. Siitä ruoasta tuli ihan hyvää. Nauta oli mureaa mutta niin oli hintakin :doubtful:No jäi väkisin, kun S-marketissa ei ollukaan karitsanpaistia.. juuri nyt uunissa on naudanpaisti tulossa. Kauhulla odotan, mitä siitä tulee, kun naudasta saa helposti korppua tai kengänpohjia... Kerron sitten...
Terminaattorin uus traileri!
:thumbup:Terminaattorin uus traileri!
Kokeilitko Google Mapsia?Maantiedon esseetä tässä tehdessäni huomasin etten mistään netistä löytänyt karttaa Italian teistä jota työhöni tarvitsin, ja vetäsin sitten ihan pokalla omasta päästäni tuon Italian tieverkoston :thumbup: Toivottavasti opekin arvostaa lahjakkuuttani.
No ei tullut mieleen mutta tuli tuosta ihan hieno noinkin :frank:Kokeilitko Google Mapsia?
http://maps.google.fi/maps?sourceid=navclient&hl=fi&q=Roadmap+italy&ie=UTF8&ll=42.382894,13.513184&spn=5.850199,14.238281&z=7Maantiedon esseetä tässä tehdessäni huomasin etten mistään netistä löytänyt karttaa Italian teistä jota työhöni tarvitsin, ja vetäsin sitten ihan pokalla omasta päästäni tuon Italian tieverkoston :thumbup: Toivottavasti opekin arvostaa lahjakkuuttani.
Mikä merkki? Itsehän odottelen juurikin erästä vielä markkinoilla olematonta autoa kokeiltavakseni.Televisiosta tuli automainos.
Mainoksessa näytettiin kuvia uudesta autosta ja samaan aikaan kerrottiin, että "näet sen ensimmäistä kertaa paljain silmin tänä viikonloppuna".
Jäin funtsimaan, että mitä tarkoitetaan sanaparilla "paljain silmin".
Miksi en nähnyt autoa äsken mainoksessa "paljain silmin", miksi näen sen paljain silmin vasta tulevana viikonloppuna?
Entä henkilö joka öögaa peltilehmää tulevana viikonloppuna piilolinssein varustettuna... näkeekö hänkin tuolloin auton paljain silmin?
Taju lähtee.
Taisi olla Toyota Urban CruiserMikä merkki? Itsehän odottelen juurikin erästä vielä markkinoilla olematonta autoa kokeiltavakseni.
Jännän näköinen mokkula. Pitänee käydä tuotakin kokeilemassa. Kaveri on usuttanut minua tuon kimppuun. Itse olen iskenyt silmäni erääseen toiseen.Taisi olla Toyota Urban Cruiser
mihin ikinä oletkaan näköelimesi iskenyt, älä ainakaan erehdy hankkimaan aivan uutta ranskalaista automallia. Niissä tuppaa olemaan kaikenmoista häikkää harmiksi asti.Jännän näköinen mokkula. Pitänee käydä tuotakin kokeilemassa. Kaveri on usuttanut minua tuon kimppuun. Itse olen iskenyt silmäni erääseen toiseen.