Hölmöä. Vedä vaan ruohonleikkurilla sileeks ja katsoo mitkä kasvit pärjäävät. Nurmikko ei ole mikään istutus.Hah, sain taas pihamalla nykiä voikukkia. Voikukkaraudalla.
Pikemminkin kyllä kannattaa vedellä voikukat irti juurineen päivineen. Ei niin raskas homma.Hölmöä. Vedä vaan ruohonleikkurilla sileeks ja katsoo mitkä kasvit pärjäävät. Nurmikko ei ole mikään istutus.
Tulevat kumminki uusiks.Pikemminkin kyllä kannattaa vedellä voikukat irti juurineen päivineen. Ei niin raskas homma.
Se on mulle yks tapa rahastaa vanhempia.Tulevat kumminki uusiks.
No sitten. Aattelin että jos huviksesi teetSe on mulle yks tapa rahastaa vanhempia.
Omaksi iloksi vai oikeissa treeneissä vai ihan pelissä?Olipa vähän porukkaa pelaamassa potkupalloa. Kumma juttu.
Oli vai? Miksi?Johan oli Conanin uus show roskaa. Eipähän tarvi sitäkään katsoa.
Minullakin meni ohi, mutta jakso tulee onneksi tänään uusintana Subilla klo 17:30.Oli vai? Miksi?
En itse muistanut katsoa, mutta Conanista olen pitänyt.
Ja taas sattuu ja tapahtuu. Takapyörä päätti tällä kertaa sanoa itsensä irti. Näyttävästi kyllä tyhjeni.Pitäisi lähteä nyt parturiin, mutta väsyttää niin pirusti. No, kai se on pakko lähteä ja takas tullaan (toivottavasti) komean kesäletin kera.
Ei tullu mun kylkeen vaikka ohi siitä niihin aikoihin ajelinkin.Joku vetäs tossa työpaikan vieressä pärrällä auton kylkeen risteyksessä.
Tosin autoilija tuli kolmion takaa.
On siinä ambulanssia ja sellasta mutta ei siinä varmaan mitään suurempaa hätää.
Joku punainen auto oli osallisena.Ei tullu mun kylkeen vaikka ohi siitä niihin aikoihin ajelinkin.
Enpä nyt varsinaisesti osaa eritellä miksi. Itsekin olen Conanista pitänyt, mutta tästä nyt vaan jotain puuttu. Väkinäisiä vitsejä ja nekin huonoja (niin no väkinäiset yleensä huonoja onkin!). Vieras oli paska kyllä kans joo.. ja sellasta.Oli vai? Miksi?
En itse muistanut katsoa, mutta Conanista olen pitänyt.