Vittumainen luonteenpiirre minulla kun jos ei syö ajoissa/säännöllisesti niin muuttuu luonne ihan täysin ja kaikki alkaa ärsyttämään eikä AINAKAAN syödä MITÄÄN koska kyllähän minä nyt TAJUAISIN jos olisi NÄLKÄ! Ja tästä sitten saa lähipiiri kärsiä.
Kannattaisiko syödä? Tajuutko?Vittumainen luonteenpiirre minulla kun jos ei syö ajoissa/säännöllisesti niin muuttuu luonne ihan täysin ja kaikki alkaa ärsyttämään eikä AINAKAAN syödä MITÄÄN koska kyllähän minä nyt TAJUAISIN jos olisi NÄLKÄ! Ja tästä sitten saa lähipiiri kärsiä.
Söisit. Ääliö.Vittumainen luonteenpiirre minulla kun jos ei syö ajoissa/säännöllisesti niin muuttuu luonne ihan täysin ja kaikki alkaa ärsyttämään eikä AINAKAAN syödä MITÄÄN koska kyllähän minä nyt TAJUAISIN jos olisi NÄLKÄ! Ja tästä sitten saa lähipiiri kärsiä.
Perjantai on ja LOMA ALKAA. Mutta edessä 7h 30min junamatka saatanaAANANAANAOlin liki 107% varma, että tänään on vasta torstai, mutta ei. Perjantai :jaska:
Hjuvaa loma! :thumbup:Perjantai on ja LOMA ALKAA. Mutta edessä 7h 30min junamatka saatanaAANANAANA
Tervetuloa!Perjantai on ja LOMA ALKAA. Mutta edessä 7h 30min junamatka saatanaAANANAANA
Ajattelin tulla Hyrynsalmelle hirviratsastamaan. On kuulemma suosittu harrastus siellä nykyään.Tervetuloa!
HAISTAPPA..! :mad_old:Perjantai on ja LOMA ALKAA.
Aamuja. :thumbup:HAISTAPPA..! :mad_old:
Ja taas!Sähköposti päätti menne taas kerran jumiin: Tili: 'mail.xxxxxt.net', Palvelin: 'mail.xxxxxx.net', Protokolla: POP3, Palvelimen vastaus: '-ERR invalid command', Portti: 110, SSL-suojattu: Ei, Palvelinvirhe: 0x800CCC90, Virhenumero: 0x800CCC91
No, onneksi on webmail. Justiinsa juu: Webmail on teknisistä syistä poissa käytöstä, vikaa korjataan parhaillaan. Pahoittelemme häiriötä
No, onneksi on Hotmail.
Onko maili toiminut edellisen ongelman jälkeen? Onko joku käyttänyt konettasi välillä? Jossain selitettiin tuollaisia virheilmoituksia väärillä salasanoilla tai käyttäjätunnuksilla.Ja taas!
On toiminut ja toimii taas.Onko maili toiminut edellisen ongelman jälkeen? Onko joku käyttänyt konettasi välillä? Jossain selitettiin tuollaisia virheilmoituksia väärillä salasanoilla tai käyttäjätunnuksilla.
Vesikampausta kehiin?Suihkuun ja sitten baanalle.
Kyllä vaan. Tehty on. Vaatetta vielä niskaan ja menoksi.Vesikampausta kehiin?
Menevä mies!Kyllä vaan. Tehty on. Vaatetta vielä niskaan ja menoksi.