Ihan hyvä marginaalikin teillä.Omakotilainamme korko on marginaaleineen tänään tapahtuvan, kuukausittaisen korontarkastuksen jälkeen "huikeat" 0,88 %.
Ei paha lain. Saa tuo mennä alemmaskin. Ei haittaa yhtään.
Näytä liitetiedosto 9805
Niin ja sit Kotka laskeutui kuun pinnalle.Heinäkuun 20. päivän salaliitosta tänään 65 vuotta. Tiedoksi.
Mulla tarkistus tuossa kuunvaihteessa ja mulla korko menee marginaaleineen ~1,3 prosenttiin eli 3 kk euriborilla liikkeellä.Omakotilainamme korko on marginaaleineen tänään tapahtuvan, kuukausittaisen korontarkastuksen jälkeen "huikeat" 0,88 %.
Ei paha lain. Saa tuo mennä alemmaskin. Ei haittaa yhtään.
Näytä liitetiedosto 9805
ja meillä taas on tarkastus vasta 6kk:n päästä tietenkin korot ehtoo nousta mukavasti siihen mennessä. No onneks sentään markinaali on 0,37%Mulla tarkistus tuossa kuunvaihteessa ja mulla korko menee marginaaleineen ~1,3 prosenttiin eli 3 kk euriborilla liikkeellä.
Oliks farkut jalas?Kävin ajamassa. Herramunjee millaisia aikoja! Uusi ennätys 48.93 ja tasaisia aikoja 49 sekunnin pintaan koko ajan. Kyllä tällaisella jo kelpaa kisoihin mennä.
Ei ollut housuja lain!Oliks farkut jalas?
Kohta alkaa olla mitta täynnä!!!Tili: 'xxx.xxxxxx.net', Palvelin: 'xxx.xxxxxx.net', Protokolla: POP3, Palvelimen vastaus: '-ERR internal server error', Portti: 110, SSL-suojattu: Ei, Palvelinvirhe: 0x800CCC90, Virhenumero: 0x800CCC92
Ja taas?!
Kohta alkaa olla mitta täynnä!!!
Toivottavasti lähetetyt postit menivät perille ennen 'palvelinvirhettä'?