Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Veikkaan, että ei ollut. Järjetöntä. :nope:Olis pitänyt kääntää ja tarkistaa onko se tän näköinen toiselta puolelta:
Oma puhdas tieto oli, että se ois ollut Robin.
Veikkaan, että ei ollut. Järjetöntä. :nope:Olis pitänyt kääntää ja tarkistaa onko se tän näköinen toiselta puolelta:
Tosiaan aika järjetön veikkaus.Veikkaan, että ei ollut. Järjetöntä. :nope:
Oma puhdas tieto oli, että se ois ollut Robin.
Eikäku...Tosiaan aika järjetön veikkaus.
Eilen oli hieno ilta, kun pian täysauringonlaskun jälkeen alkoi järven takaa nousta täyskuu. Enpä ole ennen kuunnousua seurannut. Nopeasti kiipes se mollukka puiden takaa.Hyvä näpsy :thumbup:
Lähdenkin saman tien katsomaan täysauringonnousua.
Hetkinen! Myönnätkö siis, että havainnoimiskykysi ja reaktionopeutesi eivät riittäneet yllättäen puiden takaa eteesi nousseelle kuulle?!Eilen oli hieno ilta, kun pian täysauringonlaskun jälkeen alkoi järven takaa nousta täyskuu. Enpä ole ennen kuunnousua seurannut. Nopeasti kiipes se mollukka puiden takaa.
Sun pitää valmentaa systemaattisesti. Opetat pojan ensin vetämään kunnolla käteen, sitten kun se sujuu hyvin siirryt tossuihin.. Ja miten joku tosssujen vetäminen voi kestää niin kauan?:thumbfh::nope:
Minä höräisen matkalla termosmukista :alppu:Hoimenta.
Höräsen nämä aamukaffet ja lähden körötelemään kohti Pohjoissavoa. Voikeehan paksusti!
Minä tässä heräillyt ja lähden kanssa kohti Pohjois-Savoa.. Syömään en kait eesty.
Minä höräisen matkalla termosmukista :alppu:
Multa jää pohjois-Savon reissu väliin. Mutta haaskaa viikonloppua ja onnea koko sakille- varsinkin sankarille! :thumbup::ahem::alppu:Hoimenta.
Höräsen nämä aamukaffet ja lähden körötelemään kohti Pohjoissavoa. Voikeehan paksusti!
Samoin. Täällä Savon pohjoispuolella tarkenee (ihan vaan Moelle tiedoksi)Multa jää pohjois-Savon reissu väliin. Mutta haaskaa viikonloppua ja onnea koko sakille- varsinkin sankarille! :thumbup::ahem::alppu:
Pitäkee Savossa haaskoo!Tuorein säähavainto: 8.8.2009 9:00 Suomen aikaa
Lämpötila 20,7 °C; kosteus 65 %; kastepiste 13,9 °C;
tyyntä; puuska 1 m/s; paine 1025,0 hPa;
pilvisyys: selkeää (0/8); näkyvyys yli 20 km.