Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Moon tehnyt tuon toimen kahdesti.Tunnustin isyyteni virallisesti.
Moon tehnyt tuon toimen kahdesti.Tunnustin isyyteni virallisesti.
Uskoakseni voit tivata niitä plussia kuitin kanssa itsellesi. Sen voi tehdä viikonlopun jälkeen kun oluset on jo juotu.Ostin K-extrasta olutta ja UNOHDIN NÄYTTÄÄ PLUSSAKORTTIA! Viikonloppu pilalla. Paska.
Olet joku ilta juonut itsesi pöydän alle, mutta sitten kunto loppui eväiden puolivälissä.Hmm, mun pöydän alta löytyi just yksi täysi ja yksi tyhjä viinipullo :doubtful:
Enpä tiennyt tuota. Pitänee tehdä näin. Kiitän. :thumbup:Uskoakseni voit tivata niitä plussia kuitin kanssa itsellesi. Sen voi tehdä viikonlopun jälkeen kun oluset on jo juotu.
Muistaakseni se oli kyllä duunikaveri, joka siellä pöydän alla makas. Mutta joo,k kunto todellakin loppui ennen kuin eväät.Olet joku ilta juonut itsesi pöydän alle, mutta sitten kunto loppui eväiden puolivälissä.
Onhan se tapa tämäkin saada selkä kipeäksi.Tänään tulee illalla halkokuorma. Mukavasti viikonlopun alle sitä sitten purkamaan. Mutta onhan se parempi kuin vaikka huomenna.
Eikö tuo olisi ollut sellainen "lauantaina ennen saunaa"-savotta? No, saunoa voi perjantainakin.Onhan se tapa tämäkin saada selkä kipeäksi.
En tiedä itsekään. Ellei onnistu voit haukkua kauppiaan, kerro miten meniEnpä tiennyt tuota. Pitänee tehdä näin. Kiitän. :thumbup:
Tarkistitko makaako se duunikaveri siellä myös?Muistaakseni se oli kyllä duunikaveri, joka siellä pöydän alla makas. Mutta joo,k kunto todellakin loppui ennen kuin eväät.
Nyt tiukka kovistelu päälle, että: "Kuka helvetti on ostanut tyhjän viinipullon?!"Hmm, mun pöydän alta löytyi just yksi täysi ja yksi tyhjä viinipullo :doubtful:
Kiinasta?Mistä tämä lisäenergia tulee?
Kyl mä sain sen ylös jo ke-to yönä lopulta. Oli päässy kotiin ja vaimon armosta sohvalle nukkumaanTarkistitko makaako se duunikaveri siellä myös?
Jäljistä päätellen ylimääräiset punkut oli kaadettu mun paidalle ja työpisteen lattialleNyt tiukka kovistelu päälle, että: "Kuka helvetti on ostanut tyhjän viinipullon?!"
Ok. Veikkasin itse, että se ylienergia tulisi Aira Samulinista tai Alexander Stubbista. Olin kaiketi väärässä :thumbfh:Kiinasta?
Mää se en ollut. Kokeiles pistää uusiksi? Tai sitten tämä forumi alkaa taas sekoilla, kuten edellisellä firefox-versiollani.Joku on varastanu mun avattaren :eek!::eek!:.
Mitvit
Olisikohan vastaava juttu kuin alla olevassa laskutivassa, jossa lauseketta (vai mikä se oli) lavennetaan (vai mitä se oli) vaiheittain ja saadaan mahdoton lopputulos? Eli juttu on se, että siinä jaetaan nollalla.Tuli mieleen sellainen juttu, että kun putkessa virtaa nestettä, niin putkeen tulee alipaine (Bernoullin laki). Jos tämä putki upotetaankin nesteeseen, ja siihen tehdään reikä, niin putkessa oleva alipaine vetää putkeen lisää nestettä. Koska neste ei puristu kasaan, reiän jälkeen nesteen virtausnopeus on suurempi kuin ennen reikää. No, koska virtausnopeus on suurempi, on liikkuvassa nesteessä enemmän energiaa kuin ennen reikää. Mistä tämä lisäenergia tulee?
a = b |*b
ab = b2 |-a2
ab – a2 = b2 - a2
a(b ‒ a) = (b + a)(b ‒ a) |/(b ‒ a)
Valitaan nyt suureille arvo: a = b = 1
Jolloin 1 = 2
Miten tuo on mahdollista?
Mistäs pistät,kun ei löydy asetuksista enää lainkaan koko avatar osastoo .Mää se en ollut. Kokeiles pistää uusiksi? Tai sitten tämä forumi alkaa taas sekoilla, kuten edellisellä firefox-versiollani.
Ai kato, sulla olikin vastaus jo siinä, en päässy pätemään.Olisikohan vastaava juttu kuin alla olevassa laskutivassa, jossa lauseketta (vai mikä se oli) lavennetaan (vai mitä se oli) vaiheittain ja saadaan mahdoton lopputulos? Eli juttu on se, että siinä jaetaan nollalla.