Mitä halvattua?After much intense calculation, it has been decided that your thread is already in the forum that you wish to move it to.
Deep Thought should be jealous.
http://en.wikipedia.org/wiki/Minor_characters_from_The_Hitchhiker's_Guide_to_the_Galaxy#Deep_ThoughtMitä halvattua?
Sinäkö sen ekan pollin heitit roskiin, vai heitinkö jo ja sekoilin. Mää.
Mulla on Führerin oikeudet täällä, etkö tiennyt? Kaipaatko huilille?!Sinäkö sen ekan pollin heitit roskiin, vai heitinkö jo ja sekoilin. Mää.
Ei epänormaaleja saa bannattua, testasin jo itseeni:frown:Mulla on Führerin oikeudet täällä, etkö tiennyt? Kaipaatko huilille?!
Hei Jooseppi, pistetäänkö tuulemaan taas? :mad_old:Mitä helvettiä, meneekö tämä vuosi pelkästään yhdellä banniviikolla?:doubtful::thumbfh:
Vielä on aikaa.Mitä helvettiä, meneekö tämä vuosi pelkästään yhdellä banniviikolla?:doubtful::thumbfh:
*Tuulettelee Piaru-Piatarin kanssa*Hei Jooseppi, pistetäänkö tuulemaan taas? :mad_old:
Mä taasen löysin yhden 270 euron lipun lokakuulta. Mulla on aika vakio tuollainen 2-3k matkalasku kuukaudessa. On tosin ollut paljon isompiakin.Tein matkalaskut. Reilun 3000 maksupyyntö lähtee huomenna työnantajalle. Yhden itse maksamani lentolipun kuitin olin hävittänyt.