Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Kolasin tohon lammen jäälle muksulle luistelukentän, kairasin pari reikää ja tarkistin et onko jää tarpeeksi paksua. Onhan se, huomenna jos hankkis uppopumpun ja jäädyttelis.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Leffan nimi on Begotten ja ohjaaja on Elias Merhige. Tuon leffan voi kai kuvailla hyvin sanomalla sen olevan vain pelkkää sairasta paskaa. Mutta kai siitä jotkut osaavat jonkun sanomankin löytää.
"Sairas paska" on muuten matskua, mitä jotkut nimenomaan etsii ja katselee. Nekromantik kakkonen meni mulla aikoinaan tuohon kategoriaan, mutta sitten näin sen englanniksi tekstitettynä Fright Night -leffafestareiden yhteydessä ja sehän oli oikeastaan varsin humoristinen ajoittain, toki edelleen jossain määrin epätervettä jätöstä kuitenkin.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Hieman huvittavaa on Niemisen suhtautuminen hyppääjiin, jotka ovat joskus olleet voittajia ja sitten vajonneet keskikastiin. Niemisen mukaan heillä on hypyssä monia hyviä asioita ja ovat tekemässä paluuta takaisin kärkeen. Esim. Malyzit ja Jandat ovat tehneet paluuta jo muutamia vuosia. Shmidti on nyt ehkä jo vähän unohtunut.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
No jopas. Olen lähettänyt erääseen osoitteeseen satoja sähköposteja. Tänään tuli ensimmäinen bumerangi.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
Niiden nigerialaistarjousten ja voittojen kanssa on kuulemma tuollaisia ongelmia. :eek:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Missähän tuo Jani Toivola nykyisin on, kun sitä ei juurikaan näy televisiossa. :rolleyes:
Tuollahan tuo salilla pyörii harva se päivä. Ja näin meidän kesken sanon vielä, että yhtä löysässä kunnossa on ollu jo vuosia. Ei kehity.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Joo. Tarkoitinkin, että se on nykyään melkein ohjelmassa kuin ohjelmassa. Nytkin kolmosella. Eilen ykkösellä jne. Radiossa on viime päivinä ollut moneen kertaan "Miten minusta tuli minä"... jne.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Joo. Tarkoitinkin, että se on nykyään melkein ohjelmassa kuin ohjelmassa. Nytkin kolmosella. Eilen ykkösellä jne. Radiossa on viime päivinä ollut moneen kertaan "Miten minusta tuli minä"... jne.
Ai! Mä en varmaan katso sitten hänen ohjelmiaan, kun ennoo niin pannu merkille.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Eikös se juontannu BB:tä?
Selostajan BB tarvitsisi mun mielestäni. Esim. niitä lisääntymistouhuja voisi vetää silleen kuiskaamalla samaan tyyliin kuin suunnistuskisoja: "Nyt ne panee (taas) ja näyttäisi siltä, että Keijo-Irmeli on nyt päällä ja..."
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Nyt Vappu Pimiä jakaa pystin televisiossa. Samanlainen, jonka hän itse juuri kollegaltaan sai. Tähän väliin sopisi taasen Aki Kaurismäen lainaus tällaisista kinkereistä, mutta jääköön nyt sanomatta.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Nyt Vappu Pimiä jakaa pystin televisiossa. Samanlainen, jonka hän itse juuri kollegaltaan sai. Tähän väliin sopisi taasen Aki Kaurismäen lainaus tällaisista kinkereistä, mutta jääköön nyt sanomatta.
Äskeistäkin vastenmielisemmät karkelot ovat ne, joissa mainosväki palkitsee itseään käsittämättömässä pöyhkeydessään.

Tilaisuuden nimeä en muista, mutta niitä kuukauden kammottavimpia sekunttejahan tulee pitkin vuotta.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Äskeistäkin vastenmielisemmät karkelot ovat ne, joissa mainosväki palkitsee itseään käsittämättömässä pöyhkeydessään.

Tilaisuuden nimeä en muista, mutta niitä kuukauden kammottavimpia sekunttejahan tulee pitkin vuotta.
Joskus sitä miettii, että arvostaako noi ihan todella tuota, kun pahimmillaan saman firman henkilö palkitsee työtoveriaan Suomen parhaana milloin minäkin. Vai onko se hymyily ja kiittely kuitenkin vaan harjoiteltua höpinää, eikä heistä kukaan edes muista huomenna että minkä nimisiä pystejä tänään tuli saatua.
 
Ylös