PuoliPöhkö
Well-known member
Jahas,
Nyt tukevasti riepuja päälle ja mars lumitöihin.
Tarttis tehdä samoin.Jahas,
Voi sen näinkin lukea.Pitäisi lähteä asentamaan kaverin koneeseen G-piste.
Onkohan ministeriö miettinyt kenelle he torrakot huutokauppaavat keväällä, kun uusia lupia ei tunnuta myöntävän kenellekkään eikä millään konstilla.Nimismies just soitti että mitä tehdään näille pyssyille kun ovat poliisin hallussa. Ministeriöstä tullut uusi ohjeistus, joka määrää säilössä olevat aseet huutokaupattavaksi tämän kevään aikana. Pitänee sukulaismiestä tai paria vaivata, pyytää hankkimaan ostoluva ja "ostamaan" torrakat poies.
Juu, ja mä rupesin röhöttämään tolle sun postaukselle... :doubtful:Nauraa röhötin juuri ääneen omalle postaukselle.
Osa on, yksi korvamerkitty haulikko oottaa kotona asekaapissa että sais serkunmies aikaseksi ostoluvan. Sen verta reilusti jäi faijalta noita pyssyjä että soittelivat reilu pari vuotta sitten perään. Rahtasin suosiolla vallesmannille. Sieltä olen osan jo myynyt. En oikein kokenu luontevaksi sitäkään ratkaisua, että olisin metsästysluvan hankkinut ja seuraan liittynyt. Olisi sillä hoitunut ja saanut aseet kotona pitää. Mutta kun ei ole pyyntiverta niin en ala sitä teeskentelemäänkään. En vaikka nimismies tämän ajatuksen hienovaraisesti mulle vihjaisi.Onkohan ministeriö miettinyt kenelle he torrakot huutokauppaavat keväällä, kun uusia lupia ei tunnuta myöntävän kenellekkään eikä millään konstilla.
Vai on Knoukkarin pyssyt laitoksella? Aika isoja paikkakuntakohtaisia eroja näemmä, kun erään paikkakunnan eräs poliisi sanoi eräälle henkilölle, että ei me sitä pyssyäs ainakaan tänne haluta, kun lupa vanheni eikä uutta myönnetty.
Säälittävä läskiperse. Laula jotain omaa paskaa Uuno!
Osaat laulaa mutta tämä on surkeaa paskaa, Raiskaa jotain muuta paskaa mutta anna tämän olla..et osaa. Juntti!
Tai sitten tehdä uusi?Pitäisikö toikin nimi muuttaa?
Miksi?Tai sitten tehdä uusi?
Koska se oli ITG:n idea.Miksi?
Toikeista puheenollen mitenkäs tämä Zaikomin viimeisin toikki. Sulkiko tämä itse toikin vai oliko rapakaljaraattoreiden tekosia?En nyt tarkkaan tiedä mitä itg ajaa takaa, mutta saa mieluisia toikkeja perustella sinne osastolle.