Meitin Espoon varasto on Järvenperässä.Nyt vasta tajusin että mähän olen asunut Espoossa 3 vuotta. Järvenperässä. Voi tätä häpeää. Ja Espoossa on keskus, "Espoon keskus" niminen paikka. Ja Suvela niminen slummi.
Meitin Espoon varasto on Järvenperässä.Nyt vasta tajusin että mähän olen asunut Espoossa 3 vuotta. Järvenperässä. Voi tätä häpeää. Ja Espoossa on keskus, "Espoon keskus" niminen paikka. Ja Suvela niminen slummi.
Jaa mikä ja missä? Käyn tsekkaamassa huomenna.Meitin Espoon varasto on Järvenperässä.
Oon tainnut ihan skidinä asua pari vuotta tuolla samalla alueella, kuvauksen perusteella saattaisivat olla jopa samoja taloja. Tonne ei kyllä ole ikävä, mutta Tuomarilaan voisin joskus kaukaisessa tulevaisuudessa muuttaa uudestaankin.En tarkoita tuota. Minä asuin siinä ihan radan vieressä, kuitenkin Suvelan puolella. Espoon keskus näkyi ikkunasta.
Lolo? Dino? Enzo?Huomasinpas äskettäin, että naapurissa asuu vaihto-oppilas, nimeltänsä Ferrari.
Luurankoja kaapissa kirjaimellisesti? :doubtful:Lolo? Dino? Enzo?
Etunimestä ei havaintoa. Infoan heti, kunhan olen möötennyt sen.Lolo? Dino? Enzo?
:thumbup::thumbup::thumbup:Oman uimaseuran historian ensimmainen viestijoukkue voitti hopeaa SM-kisoissa. Ankkurina nostin joukkueen neljannelta sijalta kakkoseksi. :thumbup:
Tänään edelleensijoitin tuon aiemman voittoni Sveitsin jääkiekon sinkkukohteeseen Kloten-Bern.Sinkkukohteesta voitetun voiton määrä oli häikäisevä 61,25 euroa.
Kävi miten kävi, minä voin sitten laskeskella taas voittoja ja kertoimia.Tänään edelleensijoitin tuon aiemman voittoni Sveitsin jääkiekon sinkkukohteeseen Kloten-Bern.
Tupla tai kuitti.
Tämän jälkeen veikkauksen pelitilillä on joko 0 euroa tai 143,9 euroa
:thumbup: :ahem:Kävi miten kävi, minä voin sitten laskeskella taas voittoja ja kertoimia.
Mutta ei niin kiirutta ettei foorumille ehtisi kirjoittamaan.
Huomasin, että olen kirjoittanut tähän ketjuun kaksi lähes identtistä viestiä.Ei niin kiire kuitenkaan, ettei ehtisi foorumille kirjoittaa.
Onnittelut. Mulla on tosin käsitys, jotta ankkuri uppoaisi pohjaan.Oman uimaseuran historian ensimmainen viestijoukkue voitti hopeaa SM-kisoissa. Ankkurina nostin joukkueen neljannelta sijalta kakkoseksi. :thumbup: