Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Krapulaohjeet vähällä viinalla:

2-3 keskiolutta illalla juuri ennen nukkumaan menoa. Mielellään kaikki eri valmistajalta.
1 täysikokoinen kuorittu sipuli. Nautitaan sellaisenaan vaikka itkettäisi
1 pussi Haribo karkkeja.

Hampaat pesemättä pää tyynyyn niin aamulla voittajaolo.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Demokratian tila Suomessa on kuulemma loistava, eikä mitään tarvetta muutoksille tai esimerkiksi uusille vaaleille ole olemassa. Näin kertoi radiossa keskustavaikuttaja, jonka identiteetti jäi epäselväksi.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Demokratian tila Suomessa on kuulemma loistava, eikä mitään tarvetta muutoksille tai esimerkiksi uusille vaaleille ole olemassa. Näin kertoi radiossa keskustavaikuttaja, jonka identiteetti jäi epäselväksi.
Tarkoittiko ettei seuraavia vaaleja ole tarkoitus järjestää?
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Demokratian tila Suomessa on kuulemma loistava, eikä mitään tarvetta muutoksille tai esimerkiksi uusille vaaleille ole olemassa. Näin kertoi radiossa keskustavaikuttaja, jonka identiteetti jäi epäselväksi.
Tämä vaikuttaja sentään muisti tai tiesi, mikä se demokratian tila Suomessa on.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
:confused:

- Oletko talon myyjiä?
- En ole.
- Onko teillä pussilakanoita alennuksessa?

(hiljaisella äänellä: en nyt ole myymässä pussilakanoitani)
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Nyt on tuo menopeli haettu kotiin hellään hoivaan. Lauantaina ekat ajamiset edessä! :thumbup:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Johan oli äsken kaupassa haalarikännäilijöitä. Kadulla vielä isoäänisempi meno. Terasseilla istuivat salaviluissaan ja pakkohauskoissaan.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Johan oli äsken kaupassa haalarikännäilijöitä. Kadulla vielä isoäänisempi meno. Terasseilla istuivat salaviluissaan ja pakkohauskoissaan.
Tähän en oo koskaan pystynyt, vaikka haalarit omistinkin. Oisinko kerran sonnustautunut niihin. Mutta mä oonki vähän erikoinen.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Minä en ole edes harkinnut haalareita yliopiston pippaloihin.. Mitkä lie päivät? Pre-vapunaatonaatto?
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Hullu olen, kun jaksoin tähänkin asti kuunnella kepulaisia A-talkissa :nope:
Käsittämätöntä kepulointia ja vastuun välttelyä. Nyt telkku kiinni.
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Huomenna on lappeen Rannassa Wapun avaus :ahem:. Ja haalarikansalla on hauskaa kaksi viikkoa putkeen, ja jos oikein venähtää niin 14. päivään toukokuuta asti. Silloin kun päättyy yliopiston lukuvuosi, ellei ole kesäksi ottanut kursseja.

Itse olen nyt vielä Joensuussa vetämässä henkeä, mutta seuraavat pari viikkoa menevät toivottavasti iloiten. Kaiken kruunaa 30.4. tapahtuva kaste, jossa meidät fuksit laitetaan laskemaan liukumäkeä Saimaaseen :tongue:. Sitten meille, jos olemme todistaneet kelpoisuutemme teekkarin arvonimen meille myöntämiseksi, jaetaan teekkarilakit.
 
Ylös