PuoliPöhkö
Well-known member
Pamppari tuikkas jalkapöytään.
Oli ovelasti kytiksessä vasemman Crocsin sisällä.
Kenellä poikamiehellä on viherkasveja?
Onpa hienoja viherkasveja paljon asunnossa!Tiedän muutaman tapauksen vuosien takaa jotka harrastivat tuon kaltaisia viherkasveja. :doubtful:
Tupolevin kanssahan se tuli tonttiin tuossa taannoin.Puolan johdossa on vikaa
Hmh. Kyllä kait nekin nyt jonkun matsin saa vaikka voittaakin. Masentuvat muuten.Puolan johdossa on vikaa
Käytä tuikkaukseen kuumaa teekuppia! Siin myrkyssä on sellaista jutszkaa, joka hiiltyy roteiiniksi jos on yli tietyn lämmön ja sit ei enää satu.Pamppari tuikkas jalkapöytään.
Vaihdoin, eikä silti toimiPuolan johdossa on vikaa
Murhaaja.:nope:Olen tappanut kesämökillä jo useamman ampiaisen.
Voi amppari parkaa Ja sitä sitten kehdataan vielä kehuskella moisella!Olen tappanut kesämökillä jo useamman ampiaisen.
Puolan johto on vaihdettava, sanoi Adolf Hitler.Puolan johdossa on vikaa
Puolan johto on vaihdettava, sanoi Adolf Hitler.
Itsehän pelastin tänään kimalaisen, löysin autotallista ja laitoin ulos. Oli ihan paikallaan vaikka kuin kauan ja surullisen näköinen niin laitoin siihen vettä viereen. Parin minuutin päästä oli lennellyt pois.Olen tappanut kesämökillä jo useamman ampiaisen.
Pellit auki heti!Pellit kiinni -> äo-kasvuun! Minä en kyllä muistan kuin häivähdyksiä tästä psykologiopiskelijatytöstä, kun..oli siellä niitä muitakin ja kolme promillea. Älykkäät juttuni olivat vedonneet, kun ilmoitteli itsestään
Testaankin juuri teoriaa ja otan pakastimesta oluen heti kohta:alppu:Pellit auki heti!
Piti sitten pilata olut pikakylmettämällä se! :nope:Testaankin juuri teoriaa ja otan pakastimesta oluen heti kohta:alppu:
No jos pistän sen mikroon?Piti sitten pilata olut pikakylmettämällä se! :nope:
Mitä jos laittaisit suun kautta mahaan?No jos pistän sen mikroon?
Pistä foliohattu lämpiämään samalla.No jos pistän sen mikroon?