Ei edes Blu-Ray. :nope:Aloitin Band of Brothersin uudelleenkatsomisen DVD:ltä.
Aivan helvetin hyvä sarja. Sitten kun The Pacific tulee boxina kauppoihin niin menee sekin hankintaan. :ahem:
Pystytetään rajalle rivi tuulivoimaloita ja ydinsähköllä ne potkuroimaan savua takaisin itään.Pitäisiköhän pistää rajalle pystyyn savutulli. Mikäli savua tungetaan tänne pyytämättä, naapuri joutuisi maksamaan kunnon tullit.
Tuloilla voisi sitten vaikka rakentaa pari uutta pyöräkaistaa ruuhkasuomen ruuhkatukille.
En myöskään tykännyt pätkästä kauheasti.Olipa uudenlainen ongelma helteestä. Pleikkarin apuflektihuusi kuin sirkkeli, eikä elokuvan katsomisesta nauttinut lain kun meinasi keittää koko laite jatkuvasti.
Eipä sillä. Elokuvakin oli huono, tuskin siitä olisi muutenkaan nauttinut. Mistä helvetistä tuollekkin slummien miljonäärille oli 8 osku-oskaria annettu?
Et vaan ymmärrä, kun oot mode.Olipa uudenlainen ongelma helteestä. Pleikkarin apuflektihuusi kuin sirkkeli, eikä elokuvan katsomisesta nauttinut lain kun meinasi keittää koko laite jatkuvasti.
Eipä sillä. Elokuvakin oli huono, tuskin siitä olisi muutenkaan nauttinut. Mistä helvetistä tuollekkin slummien miljonäärille oli 8 osku-oskaria annettu?
S'oon kyllä ihan totta, että moderaattorioikeudet vähentää älykkyysosamäärää, huumorintajua ja jossain määrin myös potenssia.Et vaan ymmärrä, kun oot mode.
Playstation 3?Jos mulla olis mökki niin siellä olis joko tavallinen ulkohuusi tai sitten apuflektihuusi.
Ei kiitos, PC on paljon parempi kuin mikään pelikonsoli ja tämä oli ehkä liian ilmeinen kylvö.Playstation 3?
Aivan ymmärrettävää kun yrittää nussia pahemman kerran kyykähteneellä kikkelillä.S'oon kyllä ihan totta, että moderaattorioikeudet vähentää älykkyysosamäärää, huumorintajua ja jossain määrin myös potenssia.
Mutta siitä olen ihan tyytyväinen, että en pidä itsestäänselvillä kliseisillä juonikuvioilla höystetyistä elokuvista.
Niinpä. Olen nähnyt noiden tekemistä ja se on todellakin sellaista 'nauhaa'. Aika hyvä keksintö muuten.Noi heinäpaalisysteemit, joita on tuolla aikaisemmin käsitelty, eivät muuten ole säkeissä tai pusseissa vaan se muovi on sellaista nauhaa, jota on, ööh... säteittäisesti (?) kierretty/kääritty siihen heinäpaalin ympärille. Oon nähnyt jossain tien reunassa sellaisen paalin, jossa heinä on vissiin kastunut ja turvonnut ja siitä näkyi kokonaisuuden rakenne kivasti.
Täällä paremmissa piireissä noita on kutsuttu dinosauruksien muniksi.