Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Huomenta.
Huomenta.
Ehkä mä tarkoitin just sitä kolmatta Vladimiria jne.Sen toisen kuolemasta taitaa olla semmoset 86 vuotta jo:frown:
Ai Majakovskia, niinpä tietenki.Ehkä mä tarkoitin just sitä kolmatta Vladimiria jne.
:thumbup:Ruualla kestää 7 sekuntia mennä suusta mahaan. Ihmisen hius kestää 3 kg painon. Peniksen pituus on peukalon pituus, kertaa kolme. Reisiluu on kovaa kuin betoni. Naisen sydän lyö nopeammin kuin miehen. Naiset räpsyttelee silmiä kaksi kertaa enemmän kuin miehet. Me käytämme 300 ...lihasta vain tasapainon pitämiseksi, kun...... seisomme. Nainen ... on lukenut tämän tekstin. Mies katsoo edelleen peukaloansa.
Tosiaankin vakava tilanne.Kauhunhetkiä yöllä. Yksi pullotetuista oluista poksahti rikki. Heti tarkkailemaan, jottei lisää vaan ala poksua... Oli vaan kierrätysuransa nähnyt pullo näköjään, kun ei muut ole rikki.
Kriisiapua pyysin toki. Ei tuossa muuta vakavaa, mutta jos ihan päin honkia jälkisokeroinnit olisin laskenut ja poksuisi nuo loputkin 14l olutta, niin...no hävikin lisäksi olisi hubaa noita lasinsiruja keräillä, puhumattakaan jos jalanpohjaan itselle tai kissoille napsahtaa.Tosiaankin vakava tilanne.
Tarvittiinko mediheliä vai selvisitkö järkytyksestä itse?
Lycka till! Minä taas lähden töistä kotiin. Ensimmäisen kerran tänä päivänä.Aika palata kouluun. Ensimmäinen kerta tällä viimeisellä lukukaudella. :thumbup: