Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Vastakysymys: Mones kalja sinulla on menossa?
Mulla on semmonen fiilis, että Timpanfaija ei ole vastannut yhteenkään kysymykseen täällä suoraan. Sitä paitsi minun mielestä vastakysymys on oikeutettu esittää vasta kun itse on edelliseen kysymykseen vastannut.

Mulla on ännäs lasi punaviintä menossa, edelleenki merkkiä pahvilaatikko.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Melekoista pastan jauhamista. No terve si vaa--------->
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Ennen pidin itsekin stydeistä mausteista, nykyisin menee kevyempikin kama.

Oma lempipizzani taitaa olla seuraavanlainen:

Kinkku
Salami
Pekoni
Aurajuusto/homejuusto
Ananas

Tosin yleensä lisätäyte maksaa ekstraa/on mahdoton, joten silloin dropataan pekoni poies.

On muuten, pojat, nannaa. Ja varmasti lähtee nälkä. Niin, ja valkosipuli riippuu fiiliksestä, oregano on mukana aina.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Outo juttu!!! Sen perusteella mitä olen saanut selville sinun syntyperästäsi, olisin olettanut sinun syövän kinkkua, läskisoosia, piepoa, ruisleipää ja paskaa!!! Heh!!! Nii!! :D Ihme juttu?!
Oletkohan kovinkin ylpeä tuosta postauksestasi? Ikänsä puolesta aikuisella ihmisellä voisi olettaa olevan jonkinlaisia tapoja. Aina se kasvaminen ei näköjään tapahdu normaalissa ajassa.
Taitaa olla taas kiintiö täynnä tätä :nope:
Niinpä.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Oletkohan kovinkin ylpeä tuosta postauksestasi? Ikänsä puolesta aikuisella ihmisellä voisi olettaa olevan jonkinlaisia tapoja. Aina se kasvaminen ei näköjään tapahdu normaalissa ajassa.
Timanfaya haluaa olla nuorekas, onhan ne jutut hämmentävä kokonaisuus aina uhmaikäisestä 16-vuotiaaseen pissikseen.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Oletkohan kovinkin ylpeä tuosta postauksestasi? Ikänsä puolesta aikuisella ihmisellä voisi olettaa olevan jonkinlaisia tapoja. Aina se kasvaminen ei näköjään tapahdu normaalissa ajassa.
Ollaanpa nyt rehellisiä. Mitä eroa ITG ja Timpanfaijan syntyperäpostauksilla oli eroa? Ei niin mitään. Ja mitä tahansa Timpanfaija sanoo niin paskaa sataa niskaan. Sortunut olen siihen itsekin.

Jos Timpanfaija on forumistien mielestä rasittava hahmo, mutta eipä me kyllä olla annettu minkäänlaista mahdollisuutta hälle kehittyä. Samaa dissausta on ollu aina muutamien uusien hahmojen osalta, mutta en muista näin kovaa. Laraakin muilutettiin alussa niin perkeleesti, mutta nyt itketään perään.

Niinpä.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Timanfaya on kyllä onnistunut kommenteillaan saamaan aikaan aika lailla reaktioita, enpä muista Olgan muiden hahmojen kirjoituksiin kommentoineen yhtä lähellä kettuilua olevin sanan kääntein. Timanfayalta siis ainutlaatuisia suorituksia.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ollaanpa nyt rehellisiä. Mitä eroa ITG ja Timpanfaijan syntyperäpostauksilla oli eroa? Ei niin mitään. Ja mitä tahansa Timpanfaija sanoo niin paskaa sataa niskaan. Sortunut olen siihen itsekin.

Jos Timpanfaija on forumistien mielestä rasittava hahmo, mutta eipä me kyllä olla annettu minkäänlaista mahdollisuutta hälle kehittyä. Samaa dissausta on ollu aina muutamien uusien hahmojen osalta, mutta en muista näin kovaa. Laraakin muilutettiin alussa niin perkeleesti, mutta nyt itketään perään.

Niinpä.
Seo juuri näin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
No ei ainakaan ole osoittanut syytä miksi joukkohurmoksellinen lynkkaysmentaliteetti pitäisi loppua. Laralla nyt tuntui järjenvalo loistavan, ja oppi tavoille..tämän toisen älykkyys on todistettu ensimmäisen ja viimeisimmän kerran pesukoneen asentamisessa, ja vetää ihan omissa sfääreissään.

Kahvia saatana.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
No ei ainakaan ole osoittanut syytä miksi joukkohurmoksellinen lynkkaysmentaliteetti pitäisi loppua. Laralla nyt tuntui järjenvalo loistavan, ja oppi tavoille..tämän toisen älykkyys on todistettu ensimmäisen ja viimeisimmän kerran pesukoneen asentamisessa, ja vetää ihan omissa sfääreissään.

Kahvia saatana.
Hmmmm.


Aika vahvasti sanottu modelta :rolleyes:
 
Ylös