Mitäs leikkelit?Asiasta toiseen. Voi miten kätevä onkaan tuo Windows seiskan leikkaustyökalu! :thumbup:
Mitäs leikkelit?Asiasta toiseen. Voi miten kätevä onkaan tuo Windows seiskan leikkaustyökalu! :thumbup:
Otsatukan. :wink:Mitäs leikkelit?
Tuli mieleen että tukkani on kun variksen perse. Todella huonosti leikattu nytten. Pari viikkoa kasvatusta vielä tai jos wautsiwau siistis vähän kylppärissä. Mutta otsatukka sojottaa sinne ja ohimotukka tänne. Karseeta. En kehtaa melkein mennä mihinkään. En ainakaan parturiin.Otsatukan. :wink:
Oikeasti leikkelin pari kuvaa ja ... Uutisointi on kummallista. Iltalehdessä oli kuva tämän ampuilijan varastamasta autosta ja samaisen ampuilijan varastaman auton kuva oli poliisin sivulla. Minusta noissa on jotain, jotain... eroa.Mitäs leikkelit?
Huomaisin prikulleen saman jutun, eikä ollut edes kuvatekstissä kerrankin aiheesta todettu, että kuvan auto ei liity tapaukseen.Oikeasti leikkelin pari kuvaa ja ... Uutisointi on kummallista. Iltalehdessä oli kuva tämän ampuilijan varastamasta autosta ja samaisen ampuilijan varastaman auton kuva oli poliisin sivulla. Minusta noissa on jotain, jotain... eroa.
Hanki Windows seiska, sillä sujuu näppärästi.Tarttis siistiä päälaki sängeksi taas. Ei saatana jaksais.
Partaki alkaa taas rehottaa.
Windows 95:lla jos parran ajais, ni ajon jälkeen puuttuis vähintään leuka ja puolet vasemmasta reidestä.Hanki Windows seiska, sillä sujuu näppärästi.
Se on ominaisuus, eikä mikään vika.Windows 95:lla jos parran ajais, ni ajon jälkeen puuttuis vähintään leuka ja puolet vasemmasta reidestä.
Voi pojat, kun tietäisitte.Minulla on samat aatokset kuin Dompparilla. Mörkö peilissä.
En minäkään Forssasta niin perusta, mut mieti ny kumminkin uudestaan....jooko? *lakki kourassa, anova ilme*Ydinpommi Forssaan.
Missälie vaan kuvamateriaali?
Ettet vaan olisi painanut deleteä explorerissä?Taannoisesta virushyökkäyksestä ei jäänyt muita jälkiä, mutta Formula-kansiosta hävisi kaikki tiedostot ja alikansiot (mm. yksi nimeltään F1-Forum).
Ei vaikuta todennäköiseltä, koska minun olisi ensin pitänyt maalata koko Formula-kansion sisältö hävittääkseni kaiken. Jos koko hela kansio olisi hävinnyt asia olisi toinen.Ettet vaan olisi painanut deleteä explorerissä?
Läppä läppänä. Mikäs tuon epäillyn viirushyökkäyksen laukaisi?Ei vaikuta todennäköiseltä, koska minun olisi ensin pitänyt maalata koko Formula-kansion sisältö hävittääkseni kaiken. Jos koko hela kansio olisi hävinnyt asia olisi toinen.
Ja tottahan tuo aina kysyy, jotta ihanko varmasti haluat.
En minä niin modekunnossa ole ollut, että vahingossa tärkeitä F1-Forumasioita poistaisin.
Modekunnossa
Taisi olla "Seksikkäin ikä"-ketju, kun etsin tuoretta kuvaa Jamie Lee Curtisistä osoittaakseni, ettei se ole ikäkysymys. Ja yhtäkkiä alkoi tulla popuppeja ja virusvaroituksia. Ei siis ollut tuhmille sivuille menosta kyse. Tai mistäs minä Googlen kuvahausta tiedän, mutta alastonkuvia en etsinyt.Läppä läppänä. Mikäs tuon epäillyn viirushyökkäyksen laukaisi?
No tuo moderaattorien oluthakuisuus on ollut vitsi jo pidemmän aikaa. Varmaan kouvosta lähtöisin, mutta olenhan minäkin mm. olutarvosteluita tänne laittanut. Ei tuo "modekunto" ensimmäinen heitto ollut minultakaan, vaan olen jo aikaisemmin viitannut moderaattorien polttoaineeseen ym.Modekunnossa
Samaa minäkin tässä naureskelin.
hmm...pitäisköhän lisätä forumin sanakirjaan tuo