No nyt on takaisinmaksun aika. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.Great. Mulle on tullu rahaa joltain kampaajalta tonnitolkulla. Gutaa on.
No nyt on takaisinmaksun aika. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.Great. Mulle on tullu rahaa joltain kampaajalta tonnitolkulla. Gutaa on.
VAAT'TE POIS!Googlemapsauto menee kuulemma kohta ohi. Mitä teen, mitä teen?
Turisti vain haluaa ottaa kuvia virolaisista työn touhussa. Toinen vaihtoehto tietenkin on, että siellä googlemapsin kuvaukset tehdään kävellen ja digikameralla kuvaten.Nyt mitä vittua?
Avasin oikein toimiston verhot, että voi sitten toimarille näyttää googlemapsista "katso, noin ahkerana minä teen töitä. Tuplaa palkka."
Puolisen tuntia tässä päivystin ja kun vilkasin ulos ni siellä oli jumalauta joku turisti digikameran kanssa sohimassa ikkunasta sisään. Säikähti kun huomasin hänet ja poistui paikalta. Näytti ihan italialaiselta.
Verhot meni takasin kiinni NYT.
HIRVEITÄ!Monipuolisen kaaosmainen alkuviikko, mitähän loppuviikko tuo tullessaan. :dunno:
HIRVEITÄ!
HIRVEITÄ!
Ei saa pelotella, kun olen lähdössä liikenteeseen. :frown:
Hyvää vain lautasella, ei liikenteessä.Ei saa pelotella, kun olen lähdössä liikenteeseen. :frown:
Tunturipeura erinomaista lautasella. Liikenteessä poikkoilevat kuten eräskin hahmo eräältä forumilta, mutta ei aiheuttane läheskään niin pahaa tuhoa kuin HIRRRVI.Entäs peura?
Tuo taitaa olla poro, jota olen kokeillut. Lautasella. Mutta entäs oikein peurapeura?Tunturipeura erinomaista lautasella.
Peurapeura kuten poro l. tunturipeura, joka on peurapeuran alalaji.Tuo taitaa olla poro, jota olen kokeillut. Lautasella. Mutta entäs oikein peurapeura?
Ok. Kiitos.Peurapeura kuten poro l. tunturipeura, joka on peurapeuran alalaji.