Just ostin eilen isälle joululahjaksi Pasific -boxin ja alettiin illalla katsoa sitä. Ihan on yhtä jänskä kun ensimmäinenkin ja niin hienosti tehty. I like!! Varmaan pitää ostaa itellekkin taistelutoverien seuraksi niin voi tylsinä päivinä viettää maratooneja töllön ääressä.Päästyäni eroon omasta taistelutoveristani aloitin katsomaan vuosien suunnittelun jälkeen taistelutovereiden DVD-boksia. Tai siis en sitä boksia, vaan niitä sen sisältämiä levyjä pleikkarin, kotiteatterin ja television avulla.
Nyt on vähän jännäkakkaa jo housussa ykköslevyn jälkeen, että kuinkahan tässä oikein käy.
Kukaan ei sitten spoilaa voittajaa!
Kannattais teidän siellä harkita palohälyttimien uudelleenkalibrointia, jos noin niinku tämänhetkisillä asetuksilla reagoivat veteen..Palohälytys koettu. Joku pirun vesivahinko ilmeisesti. Oli ulkona aika palelevaisen näköistä pörukkaa, kuten itsekkin. Hrrrrrr
Kuuluukin reagoida.Kannattais teidän siellä harkita palohälyttimien uudelleenkalibrointia, jos noin niinku tämänhetkisillä asetuksilla reagoivat veteen..
Ookoo. No, en tiedä hälyttimistä juurikaan, mutta näin tyhmänä kapiukkona henkilöstön evakuoiminen hätäpoistumisteitä käyttäen hipihipi ulos hankeen ja pakkaseen vuotavan hanan takia tuntuu hieman ylimitoitetulta operaatiolta. Toki jos tulva on niin valtava tsunami että kansa uhkaa hukkua siinä silmänräpäyksessä, voi toimenpide olla ihan perusteltukin. Rohkenen kuitenkin epäillä, että tässä tapauksessa ei ollut kyse hukkumiskuoleman vaarasta..Kuuluukin reagoida.
Eikun käsittääkseni noi palohälyttimet regoi veteen sen takia (en kyllä ole varma) että jos tulee vesivahinko yöllä/viikonloppuna niin tule hälytys, ennen kuin tulee isompia vahinkoja. palohälyttimien yläpuolella kun kulkee vesi/jäähdytys putkia eri kerroksissa.Ookoo. No, en tiedä hälyttimistä juurikaan, mutta näin tyhmänä kapiukkona henkilöstön evakuoiminen hätäpoistumisteitä käyttäen hipihipi ulos hankeen ja pakkaseen vuotavan hanan takia tuntuu hieman ylimitoitetulta operaatiolta. Toki jos tulva on niin valtava tsunami että kansa uhkaa hukkua siinä silmänräpäyksessä, voi toimenpide olla ihan perusteltukin. Rohkenen kuitenkin epäillä, että tässä tapauksessa ei ollut kyse hukkumiskuoleman vaarasta..
Niinku mie olisi sitä kyseenalaistanut, kai mie nyt jumalauta tiedän mitä hälyttimen vonkuna tarkottaa, vaan sitä että palohälytin huutaa vedestä ylipäätään. Siis se hälytinmetakka joka ajaa kaikki eläväiset pihalle jo pelkästään suojelemaan tärykalvojaan. Hälyttimen suunnittelijan syy, olis tehnyt semmoisen pillin joka viheltää ääneen sillon kun on oikea hätä ja muuten viheltelee vaan laitoksen päässä että tulkaa pojat sulkemaan hana kun ei nää meidän omat uunot osaa.Sitä taas ei saa kukaan edes kyseenalaistaa, että jos firmassa, jossa on useita osastoja/500-600 henkeä töissä/myrkyllisiä kemikaaleja ja kaasuja, tulee palohälytys, niin kaikki lähtee tosiaankin siltä istumalta/seisomalta pihalle. Oli sitten homma mikä tahansa.
Jari näyttää peukkua.Päätin juuri, että kesällä osallistun puolimaratonille sekä Hakunilan Extreme Runiin
Eiköhän se siitä sitten :thumbup:Nyt (toivottavasti) viimeinen tilanneraportti avoerostain:
Tänään allekirjoitettiin paperit omaisuudenjaosta. Pitkät oli tarinat ja hullunrohkeita olivat todistajat kun allekirjoittivat paperin sitä edes lukematta. Tokihan he vain todistivat allekirjoitusten aitouden, mutta kyllä minä silti olen ruukannut lukaista kaikki paperit läpi, ennen kuin nimeni pistän alle.
Nyt olen vihdoinkin VAPAA!
Mainittiinko kertakäyttömukit omaisuuden erittelyssä?Nyt (toivottavasti) viimeinen tilanneraportti avoerostain:
Tänään allekirjoitettiin paperit omaisuudenjaosta. Pitkät oli tarinat ja hullunrohkeita olivat todistajat kun allekirjoittivat paperin sitä edes lukematta. Tokihan he vain todistivat allekirjoitusten aitouden, mutta kyllä minä silti olen ruukannut lukaista kaikki paperit läpi, ennen kuin nimeni pistän alle.
Nyt olen vihdoinkin VAPAA!
Ei, koska ne jäi meikälle <o/ AALTOJA! \o>Mainittiinko kertakäyttömukit omaisuuden erittelyssä?
Koska pelimiehenä tietenkin jätät moisiin tupareihin menemättä toimitat ne perille postiluukun kautta yksi kerrallaan seuraavien viikkojen aikana.Arvelin viedä ne mukit hänelle tuparilahjaksi.