jjv
Arschloch
Niin tehtiin. 11,5 tuntia tuli yöllä nukuttua.On taas maksettu univelkaa.
Enpä muista, että olisin vuosikausiin noin pitkiä yönia nukkunut.
Niin tehtiin. 11,5 tuntia tuli yöllä nukuttua.On taas maksettu univelkaa.
No, jos tän siirtäis Espooseen, niin hinta varmaan alkais nelosella tai vitosella.
Miten sulla noin niinku muuten menee?ITG ei käytä hymiöitä vaan lyhenteitä, joita en ymmärrä.
Ihan hyvin.Msnnmm?
Paitsi, että se menis nykyään toisinpäin eli Witney olis pöllyssä ja puhuis mitä sattuu.
Katso sieltä, mistä katsoisit viimeiseksi.En löydä mistään yhtä kirjaa, jota tarttisin hissavisa kakkosen tekoon.
Heh, etkö osaa itse vastauksia kysymyksiin joita tivaat muilta? Senkin lintubongari.En löydä mistään yhtä kirjaa, jota tarttisin hissavisa kakkosen tekoon.
*odottaa markoj:n ilmoittavan katsoneensa kirjaa Sinäputken "putkesta"*Katso sieltä, mistä katsoisit viimeiseksi.
Koitanpa vastata asiallisesti, vaikka lienee turhaa energian tuhlausta. Kysymyksen muotoiluun tarttisin suht tarkan parin lauseen mittaisen pätkän erään edesmenneen henkilön tekstiä. Ei, en muista sanatarkasti miten se menee, mutta tunnistan sen aivan satavarmasti sen nähtyäni. Ja kyllä, olen niin säälittävä visanlaatija, etten edelliseen laatimaani olisi välttämättä osannut kylmiltään heittää täysin oikeaa riviä.Heh, etkö osaa itse vastauksia kysymyksiin joita tivaat muilta? Senkin lintubongari.
Käy tiputtelemassa niitä loppuunpalaneita tulitikkuja yöllä sen postiluukusta kera hiiltyneen sanomalehden. Suattaap yöunet mennä vähäks aikaa hällä.Sainpas osuvan lahjan eeäxältä.
Tulitikkurasia interrailmatkalta Budabestin strippibaarista.
Rasian sisältö oli sattumalta sangen kuvaava, kaksi loppuun palanutta tikkua.