Ei tohon nyt muuta kuin yks henkkohtanen postausenkka. On niitä ennenkin rikottu.Ei ole sulla kaukana lain. Onnea yritykseen!
:ahem:
Et kumminkaan onnistu tuossa....ei mitään mahdollisuuksia tonttu!Jatketaan vielä että saan tonnin rikki.
:alppu:Hiehoa. Otetaas sille! :alppu:
Jos nimen perässä olisi e-kirjain niin olisi mennyt jo 64 000 tuhatta rikki.Et kumminkaan onnistu tuossa....ei mitään mahdollisuuksia tonttu!
Otan osaa suruusi.:alppu:
Tosin ei mulla ole kuin vodaa.
Kilpavenepuolella onnistuisi kun siellä on jatkuvasti niin vilkasta.Et kumminkaan onnistu tuossa....ei mitään mahdollisuuksia tonttu!
Luulen kanssa. Siirrynkin sinne ->Kilpavenepuolella onnistuisi kun siellä on jatkuvasti niin vilkasta.
Lancere? Formulanomie?Jos nimen perässä olisi e-kirjain niin olisi mennyt jo 64 000 tuhatta rikki.
quizas, vamos a ver :frank:Mitä vastasit kyseiselle KHN:lle?
Älä nyt viitsi pitää mua jännityksessä :tongue:quizas, vamos a ver :frank:
Ehkä, katsotaan.Älä nyt viitsi pitää mua jännityksessä :tongue:
Ehkä.Lancere? Formulanomie?
no mutku oon viela kahden vaiheillaÄlä nyt viitsi pitää mua jännityksessä :tongue:
Peesailen.McDonalds=Ravintola.
En ole varmaan koskaan mieltänyt McDonaldseja (tai Hesburgeria tai Carrollseja tai muita hampurilaispaikkoja) ravintoloiksi. Grilli tai pika-ruokapaikka tai hampurilaismesta sopii parsemmin.
Taidan kyllä jatkossa jättää spämmäämisen niille, jotka ovat sitä aikaisemminkin harjoittaneet. :dunno:Et kumminkaan onnistu tuossa....ei mitään mahdollisuuksia tonttu!